Hotel Campanile Krakow

7.8Goed

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

7.8Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

De Jong Intra

12 reviews over Hotel Campanile Krakow

• 8jghardeman21-06-2015

Prima hotel op een prachtige plek

Wij hadden kamer 312 in dit hotel.De kamer is redelijk ruim met daarin 2 losse bedden en een mooie badkamer met een klein ligbad.De kamer was brandschoon en de ligging van het hotel is perfect,je bent met een paar minuten in het centrum en het hotel heeft toch een rustige ligging.Al met al een hotel om zeer zeker weer naar toe te gaan.

• 8Rob29-04-2013

Goed hotel, aanrader!!

Prima hotel met super ligging, 5 minuten lopen naar het grote stadsplein. Ontbijt is goed maar niets apparts en met 35 zloty goed betaald. Kamer was schoon, vraag wel om een niet rokers kamer. Al met al een heel goed hotel met een super prijs kwaliteit verhouding. Als ik weer naar Krakow zou gaan zou ik zeker weer naar dit hotel gaan.

Met vrienden

• 9Edwin01-08-2010

Uitstekend hotel

Dit hotel is een aanrader! Ligging is perfect t.o.v. het Rynek Glowny en eveneens t.o.v. de Florianspoort, het grote winkelcentrum Galery Krakow en het treinstation. In de straat van het hotel (Sw. Tomasza) zit een goed Italiaans restaurant (Invito), kun je heerlijk eten voor een prikkie. Het eten en drinken is overigens nergens duur. De prijzen liggen (m.u.v. wijn) veel lager dan bij ons. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus geen oordeel daarover.

• 7marc07-07-2010

Goed hotel in het centrum

Top hotel als je een paar dagen in krakau wilt vertoeven, alles op loopafstand te doen, gezellige kroeg direct om de hoek. Ontbijt was naar verhouding duur voor wat er was, maar je kan altijd wel overal over zeuren.

Met vrienden

• 8jjsoetekouw28-02-2010

Uitstekend hotel op loopafstand van het hotel

Campanile is een uitstekende basis voor een korte vakantie in het prachtige Krakau.

• 8Evelyn03-01-2010

Prima hotel, prima ligging

We zijn in december een paar dagen in dit hotel geweest. Het ligt in het centrum, vlakbij het grote plein, en ook het station (bus en trein) is op loopafstand. Kamers zijn ruim en schoon. Niet erg bijzonder verder, maar da's ook niet echt nodig. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!

• 8eva25-05-2009

relaxed hotel, goede ligging

goede ligging, prima hotel, goed met auto te komen. je zit in het centrum MET parkeerplek. prima prijs/kwaliteit.

• 7Samora04-05-2008

Heel gunstig gelegen hotel: 500 meter vanaf het station en enkele minuten lopen vanaf het centrale plein in het centrum en toch heel rustig!

Receptiemedewerkers zijn niet de vrolijksten, de schoonmakers daarentegen weten wel wat groeten is.

Ontbijt is prima, genoeg keus en van goede kwaliteit. Echter: zodra de ontbijtzaal vol begint te lopen, kan (of wil!) het personeel het niet meer aan en kun vaak nog aan een tafel terecht waar de troep van je voorganger nog staat óf worden bepaalde dingen niet snel aangevuld.

Kamers zijn uitstekend: niet al te harde matrassen, zeer ruime kamer en ook hele ruime badkamer met bad!

Al met al zeker wel een aanrader.

• 8M.J.E.van Gurp02-08-2006

Goed hotel, schoon, heerlijk met die airco tijdens de hitte. Personeel, er kon geen lachje of een goedendag af (receptie).

• 8F.J.Wetzels26-07-2006

een keer per jaar met de auto.met overnachting over de Poolse grens,Motel Rosicitse,en den verder naar Krakow

Familie

De Jong Intra

1 tip over Hotel Campanile Krakow

• jghardeman, 21-06-2015

bezoek aan Auschwitz en de fabriek van Oskar Schindler.

0 vragen over Hotel Campanile Krakow

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)