Hotel Benefisstersterster

9Fenomenaal

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

9Fenomenaal

• Kinderopvang
Tonen op kaart

13 reviews over Hotel Benefis

• 9Raimundo12-03-2019

Een heerlijk hotel waar je blij van wordt.

Het hotel is aan een betrekkelijk rustige straat gelegen. Onze kamer was groot ( voor studio gekozen ) De slaapkamer is dan apart van de woonkamer. Het bed sliep fantastisch, en de grote badkamer was voorzien van een fantastische douche, was gewoon genieten. De kamers zijn geluidsdicht, heel erg prettig. Het oude centrum ligt op een kilometer lopen, het kasteel en kathedraal iets dichterbij. Alles was prima te belopen. Enkele winkels, bakkerijtjes en supermarkten op enkele tientallen meters afstand. Ook enkele eetgelegenheden. Ontbijt vonden wij zeer uitgebreid, mankeerde niets aan. Het eten in het restaurant was ook erg goed en dat voor zeer nette prijzen. Wat wij zelf als heel prettig beoordeelden was de oprechte vriendelijk van de mensen van het hotel, gaf een warm gevoel!! Als wij terugkomen naar Krakau is de keus voor hotel nu al bepaald.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2017
    9Boer15-10-2017

Prima hotel voor een stedentrip in Krakau

Zeer goed 3 sterrenhotel vlakbij het oude centrum. Ongeveer 20 minuutjes lopen, hotel kijkt uit op kasteel Wawel. Kamers waren zeer ruim en schoon. Alleen de vloerbedekking bevatte vlekken en was duidelijk aan vervanging toe. Misschien dat dit in de toekomst op de planning staat. Verder niets aan te merken, ontbijtbuffet was heerlijk, weliswaar niet zo heel erg uitgebreid maar alles was aanwezig, op verzoek ( tegen betaling) kon je een lunchpakket bestellen, dit was meer dan genoeg voor twee personen. Erg handig toen we een dagtrip hadden. Vanuit hotel meerdere excursies ondernomen. Hotel personeel was zeer vriendelijk. Krakau is een prachtige stad waar veel te zien valt en het eten niet alleen heerlijk is maar ook betaalbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

9carel23-09-2014

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel

Net buiten het oude centrum een uitstekend hotel. Goede ruime schone kamers. Ontbijt ruim voldoende. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader, zeker vanwege de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in september 2014

• 10L. Mommersteeg03-01-2013

Zeer goed hotel!

Hotel ligt net onder de rivier de Wisla. Van buiten lijkt het niet veel, maar het is een heel goed hotel. Wij hadden een heel ruim kamer met zithoek en enorme badkamer. Op de vierde verdieping, met een prachtig uitzicht over het kasteel. En zelfs een balkon. Ontbijt was heel goed en werd aangevuld zolang er mensen waren. Wij waren steeds de laatsten, dus wij kunnen het weten. Zowel de dames aan de receptie als zij bij het ontbijt waren heel vriendelijk en behulpzaam. Enige kleine minpuntje is de afstand tot het centrum. Wij hebben steeds de tram genomen, direct over de brug, en dan ben je er zo. Te voet is het denk ik zo'n 20min. Is dus zeker te doen, maar net te ver om steeds op en neer te lopen. Absoluut een verborgen aanrader!

Gereisd met partner in december 2012

• 9Linda16-06-2012

Prima uitvalsbasis

Dit hotel ligt op 20 min.lopen van het centrum, bevind zich in een rustige straat. Ons uitzicht was niet veel, keken uit op een binnenplaats, maar de kamer was prima. Zeer ruim en met een grote badkamer. Het personeel is super vriendelijk, spreken allemaal goed engels en helpen je met tripjes regelen. Het ontbijt is goed en voor ieder wat wils. Verder schone kamers en elke dag schone handdoeken e.d. Wat ons betreft echt een aanrader, we zouden hier zeker nog es terug gaan, als we Krakau bezoeken

Gereisd met partner in juni 2012

• 9RotterdammerT21-09-2011

Zeer goed hotel

Grote kamers! Er is prive parkeerplaats voor je auto (tegen betaling) Mensen zeer vriendelijk, dus zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9marjan de koster08-08-2010

Prima ligging t.o.v. stadscentrum

Hotel ligt vlakbij de rivier de Wisla. Je kunt via het wandelpad langs de Wisla snel zowel naar de Wawel als naar het stadscentrum en ook naar de wijk Kariemiriz lopen. Onze hotelkamer was supergroot, met een enorme badkamer en een evengrote hal. De kamer had ook een eigen balkon. Helaas kregen we de deur hiervan niet open. We hebben er overigens ook niet naar geinformeerd. In Krakau kan je fietsen huren en er zijn veel fietspaden.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7Lowietje07-08-2010

Sober maar schoon hotel

Vanuit het hotel is het ongeveer 10 minuten lopen naar "Het mooiste plein van Europa" (Rynek Główny). Het hotel zelf ligt in een sober gedeelte van de stad, tussen de oude binnenstad en de Joodse wijk Kazimierz in maar dan aan de overkant van de Wisla

Het hotel is prima te gebruiken als uitvalsbasis. Het is zeker geen sfeervol hotel en er zijn ook praktisch geen faciliteiten in het hotel. Voor sfeer moet je dus echt de stad in en daar is volop sfeer.

Maar het hotel heeft prima personeel, ruime kamers en badkamers en alles is zeer schoon. Het biedt veel informatie aan over o.a. Krakau, Wieliczka (zoutmijn) en Auschwitz en ze regelen met veel plezier de uitstapjes voor je.

TIP : Free Walking Tour met gids. Dagelijks, zonder te reserveren verzamelen voor de Basiliek op het Rynek Główny, om 11:00 uur (oude binnenstad + paleis op de Wawel - 2,5 uur lopen) en eveneens dagelijks om 15:00 (Kazimierz + voormalig Info : freewalkingtoJoods Getto met fabriek Schindler - 3,5 uur lopen).

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 10Joly08-06-2010

prima hotel!!

mooie kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel,rustige ligging. 10 min lopen naar oude centrum. De ontbijtruimte was ondergelopen door hevige regenval waardoor we ons ontbijt op de kamer geserveerd kregen. We gingen die dag naar auschwitz en kregen als tegemoetkoming ook nog een lunchpakket mee.Hotel kan trip naar Auschwitz voor je regel. Dit is ideaal(119 zslotty).Uiteindelijk ook nog korting op de eindnota gekregen!

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9Marjan20-05-2010

Hotel op loopafstand van stadscentrum.

We waren zes dagen in Krakau. Alles was lopend te bereiken zowel het stadscentrum als de Joodse wijk Kazimierz, behalve de excursie die we naar Auschwitz (80 km) maakten. Langs de rivier Wisla zijn er voet- en fietspaden, ook zo zijn eenvoudig belangrijke buurten te bereiken. In de buurt van het hotel zijn er kleine winkeltjes en een kleine markt.

Gereisd met vrienden in mei 2010

2 tips over Hotel Benefis

• Linda, 16-06-2012

Je kunt een 2 of 3 dagen touristcard bestellen. Dit geeft de mogelijkheid om met alle bussen en trams te reizen van het vliegveld naar t centrum en verder in het hele centrum. Kaart geeft ook toegang tot 30 musea!!!

• carel, 23-09-2014

Regel zelf je huurauto en/of taxi. Scheelt in prijs en heb je niet te maken met 'bepaalde afspraken'.

0 vragen over Hotel Benefis

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats