Hotel Ascot

5.6Voldoende

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

5.6Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Ascot

• 5Bilstein30-03-2019

Teleurstellend

Positief is de ligging ten opzichte van het centrum en het ontbijt.Negatief is echter ook de ligging, namelijk pal aan het spoor! Zeer slechte doorgezakte bedden en te kleine gordijnen die loskomen van de rails. De receptie gaf ons tot 2 keer toe verkeerde informatie over het openbaar vervoer. Maar het meest erge was wel de ongelooflijke geluidsoverlast. Vanaf 6:30 uur werd er dagelijks ontzettend veel lawaai gemaakt door andere gasten. Slaan met deuren, luid gepraat en gelach. Dit ging door tot in de nacht. Er zijn veel groepen jongeren in het hotel en helaas wordt er op geen enkele manier ingegrepen als deze overlast veroorzaken. Tevens zorgden deze jongeren voor een constante rookstank in de gangen en lift. Erg jammer, wij komen hier niet meer terug.

• 9Fam. Van Ansem11-02-2016

Prima hotel

Dichtbij het centrum Vriendelijk behulpzaam personeel Nette kamers Goed ontbijt

Met oudere kinderen

• 7Frank Van de Sompel13-08-2015

Goed maar,

Hotel Ascot is centraal gelegen op loopafstand van het station/centrale bushalte. Dicht bij de oude stad en alle bezienswaardigheden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet, doch niet alles is altijd constant aanwezig of wordt niet tijdig aangevuld.Minpuntje is ook dat de vruchtensappen niet koud genoeg zijn. De kamers zijn proper en ruim genoeg voor twee personen.Wij hadden een kamer aan de voorkant van het hotel en die was zeer luidruchtig. De reden hiervoor betreft de ligging van het hotel op een kruispunt van twee grote wegen. De ene weg is de centrale weg naar het station met als gevolg dat er reeds zeer vroeg veel verkeer van (luidruchtige) voetgangers is.Op de andere weg is een hospitaal gelegen wat zorgt voor een aan-en afrijden van ziekenwagens. Meestal met gebruik van hun sirene. Indien je voor dit hotel kiest vraag een kamer aan de achterzijde van het hotel !

• 8L. Mommersteeg03-01-2013

Centrale locatie

Het meeste gunstige aan dit hotel is de locatie. 5 min lopen van het (bus)station en de grote markt. Ideaal voor alles wat je wilt doen dus. Zeker als je vanaf de luchthaven aankomt op het busstation. Ligt ook in een mooie straat.

Kamers zijn heel netjes en schoon, maar wel klein. Ontbijt is voldoende, maar niet super. Misschien voor 3* normaal, maar ik vind een gekookt eitje, jus d'orange en goede yoghurt toch wel erg lekker bij mn ontbijt in een hotel, en dat hadden ze alle drie niet. Ook niet op 1 januari. Heel vriendelijk personeel aan de receptie, spreken perfect Engels en helpen je graag. Dames bij het ontbijt moeten nog leren om te lachen helaas. Ik vond het eigenlijk te duur voor wat we kregen, maar wij zaten er rond oud en nieuw, dus dat is hoogseizoen. En de locatie maakt heel veel goed.

• 9Marc en Sabine12-08-2011

Modern hotel in een rustige omgeving

Het Ascot hotel is gunstig gelegen op wandelafstand van het Centraal station en van het oude stadscentrum. Het ontbijt is uitgebreid en voldoende aangevuld. De kamers zijn eerder aan de kleine kant, maar zijn wel uitgerust met regelbare airco. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.

• 8Vande Wouwer Jaak09-09-2008

Goed gelegen stadhotel

Gelegen op 10 minuten wandelen van het centrale plein.

• 8Luc Lievens20-07-2008

Drie Belgische sterren waard

Goede keuken Vriendelijke obers. Behulpzaam bij bezienswaardigheden en praktiche zaken ( bankinfo, postkantoor, busdiensten)

0 tips over Hotel Ascot

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats