Appartement Antique Apartments

Appartement Antique Apartments

8.7Fantastisch

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

8.7Fantastisch

• 8.2Inrichting

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Antique Apartments voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Antique Apartments

• 8kruppa_s10-09-2012

Netjes

Ondanks dat we na de 3e nacht beschuldigd werden voor iets wat onze engelse onderburen gedaan hadden een zeer mooi apartement en fijn personeel. De ligging is perfect! Onder het appartement aan het plein een restaurant/cocktailbar waar het ontbijt heerlijk en goedkoop is, het eten was ook zeer lekker en natuurlijk de cocktails ook ;). De matrassen waren wel aan vervanging toe. Als je een taxi nodig hebt, regelt de receptie dit voor jou, dit kun je het beste doen als je de taal niet spreekt. De taxi chaufeuren spreken meestal geen duits of engels. De lift die wij moesten nemen in het hoofdgebouw naar ons apartement, was al een ervaring op zich, prachtig!

• 9Afke Zijlstra01-04-2010

Fantastisch appartement in het centrum

Wij hadden appartement 8a in het hoofdgebouw van Antique Apartments. We zouden eerst in Staszica appartement zitten, maar vanwege werkzaamheden werden we omgezet naar het hoofdgebouw naar 8a. Achteraf een hele goede keuze, want het was maar 1 minuut lopen naar het centrale plein. Het appartement was ruim, met twee grote slaapkamers. Een bank en een eettafel met 4 stoelen. Daarnaast een complete keuken met alles erop en eraan. En een keurige/moderne en vooral schone badkamer. Kortom: wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Ontbijten in het restaurant onder het appartement is geen aanrader, dat is vrij simpel en weinig keus. Tot slot zijn ze bij de receptie super vriendelijk en spreken ze goed Engels. Auschwitz is goed te doen op eigen initiatief met de bus vanaf het station (15 minuten lopen vanaf het appartement). Kortom: wij hebben een heerlijke stedentrip gehad, mede dankzij het mooie weer en het comfortabele appartement. Voor vragen kun je altijd mailen!

Met oudere kinderen

• 8anne11-09-2009

Ik ga hier zeker terug

Mooie stad . En een prima appartement. Midden in het centrum,alles op loopafstand

• 8Sascha24-11-2008

Mooi appartement, goede ligging

Op loopafstand(lees 2 minuten lopen) van HET plein ligt dit mooie en ruime appartement. Netjes, voldoende ruimte voor 6 personen, centrale ligging, prima prijs-kwaliteit verhouding; kortom een prima keuze!! Een minpuntje is het ontbreken van een lift.

• 9Lucie Grevink29-05-2008

een heerlijk appartement op een ideale locatie. Het meisje van de receptie is erg vriendelijk en spreekt goed engels en voorziet je desgevraagd van de gewenste informatie.

0 tips over Appartement Antique Apartments

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceBeperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats