Hotel Alexander

7.1Goed

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

7.1Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

23 reviews over Hotel Alexander

• 2018
    7Kroeze16-08-2018

Prima hotel met centrale ligging.

Prima hotel met zeer centrale ligging. Wij zaten in het bijgebouw. We hadden een kleine, eenvoudige maar schone kamer met balkonnetje. Het ontbijt was goed.

• 2017
    8Anne-Marie27-05-2017

Prima hotel naast centrum

Goed en schoon hotel met prima ontbijt en zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Vlak bij het marktplein met de lakenhal, op loopafstand van veel andere bezienswaardigheden. Goede bedden.

• Oude reviews

9evelien25-05-2016

Prima hotel

Nette ruime kamer, we hadden de kamer voor een rolstoel. Dit maakte het douchen wat minder leuk, omdat de douch cel ontbrak. Waardoor de hele badkamer nat was. Het bed lag heerlijk, maar de deken was voor 2 personen net te small. Ontbijt is super voor ieder wat. Wij hadden een ook een mooi uitzicht vanaf de kamer. Het centrum is bijna om de hoek erg prettig. Het personeel was erg vriendelijk, kortom een fijn hotel.

• 9Jan17-05-2016

Prima hotel met centrum om de hoek

Kleinschalig hotel met ruime schone kamer en attente medewerkers. Goede bedden (boxsprings), een prima douche met een harde straal en zeer goede wifi. Badkamer met toilet, grote wastafel en spiegel met planchet en een douchehoek die met een schuifwandje perfect werd afgesloten van het toilet tegen spetters en nattigheid. Verder een ruime opbergkast met grote spiegel en een flink bureau met daarboven een TV. Extra kussens op verzoek waren geen enkel probleem, en als er iets op was werd dat direct geregeld. Houdt rekening met stopcontacten waar een pen uitsteekt; voor opladers van een telefoon geen enkel probleem. Het enige wat miste, waren stopcontacten bij de nachtkastjes.

Ontbijt heeft een ruime keuze en voor elk wat wils; brood, broodjes, kaas, ham, jam, Nutella, yoghurt, vers fruit, eieren, melk, muesli, worsten, sappen, koffie en thee etc.

Kamer kon met de airco op de laagste stand prima gekoeld worden 's nachts, zodat de ramen dicht konden om geen last van het verkeer te hebben dat 's morgens al vroeg langsrijdt (kamer aan voorzijde).

Hotel ligt in een zijstraatje, ongeveer 100 meter vanaf een straat waar al allerlei restaurants, cafeetjes, koffiehuizen, supermarkten en bakkers zijn gevestigd.

Het oude centrum, het hart van Krakau, is op kleine loopafstand.

Met oudere kinderen

• 9Anneke25-07-2015

De prijs/kwaliteit was erg goed. Hotel ligt centraal en het personeel was correct. Erg schoon en een goed uitgebreid ontbijt.

• 4Carel Fontein12-10-2013

Een tegenvaller

Klein kamertje, een douche met lauw water, een minibar gevuld met water en appelsap, geen hotelbar, geen restaurant, redelijk ontbijt. Verdient geen 3 sterren

• 9Mary12-09-2013

Prettig en keurig hotel in Krakau

Hotel Alexander 1 is een fijn hotel dichtbij Rynek Glówny in Krakau. Keurig hotel, zeer vriendelijke service, uitgebreid ontbijt-buffet. Ruime kamer, die dagelijks werd schoongemaakt. Alle lof voor dit hotel en het personeel. Een zeer tevrden reiziger.

Alleenreizend

• 7mvrtjjsan12-11-2010

Mooie stad, goed hotel..

06-11-10 / 09-11-10 Goed hotel prijs kwaliteit zit goed.. het ontbijt is voldoende.. genoeg keus.. De stad is heel mooi, veel restaurantjes en terrasjes (verwarmd)... Zeker een bezoekje waard..

• 8stefan15-04-2010

Helemaal goed

Een bezoek aan Auschwitz gebracht met een verblijf van 3 nachten in dit hotel in Krakau. Helemaal super. Zeker de moeite waard. Zowel het hotel als Krakau zelf.

Met oudere kinderen

• 7frans17-02-2009

Goed hotel

Hotel op loopafstand naar centrum. schone kamers met goede bedden. heerlijk geslapen! ontbijt was goed en voldoende. krakau zelf erg goedkoop. mooie stad en veel bekeken. `s avonds voldoende restaurants om te eten voor normale prijzen. aanrader.

1 tip over Hotel Alexander

• Mary, 12-09-2013

Niet voor mij van toepassing, maar de ontbijtruimte bevindt zich 1 étage onder de begane grond. Alhoewel het hotel een lift heeft, gaat deze niet naar deze onderste étage. Misschien wel vermelden voor mensen, die moeilijk te been zijn.

0 vragen over Hotel Alexander

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken