Aparthotel Abella

Aparthotel
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Abella voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nette kamer. Ligging ok.

Roosje,
7-7-2010

Gelukkig lag de straat eruit tijdens ons verblijf. Geen verkeer en geen Tram. Waarschijnlijk daardoor lekker rustig. Circa 15 minuten wandelen naar Main Square. Omgeving van dit appartement is men intensief aan het opknappen. Trouwens de bakker met broodjes&koffie zit direct naast de deur! Wel handig en ontbijt dus niet perse bijboeken. Abella organiseert net als ieder in Krakow excursies naar de top attracties. Afstand KRK airport met auto circa 30 minuten en dit kost circa Euro 18,00 wanneer via Abella geregeld.

2 reviews over Aparthotel Abella in het Nederlands

Nette kamer. Ligging ok.

Roosje
7-7-2010

zeer centraal gelegen

Ria
25-5-2010

Heel mooie ruime kamers,zeer gastvrije ontvangst ,mooie badkamer en zeer centraal gelegen,en dit alles voor een redelijke prijs.

Krakau is echt een geweldig mooie en gezellige stad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Abella in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Abella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.