Reviews over Dobczyce

Prachtig gelegen en ingericht hotel/landhuis

wendt02,
    10-9-2014

Dit landhuis/hotel ligt op eigen landgoed midden in bebossing met prachtig uitzicht. De inrichting is klassiek en zeer sfeervol. De kamers zijn van groot tot gemiddeld van ruimte. Het hotel is zeer geschikt voor uitstapjes/excursies naar o.a. Krakau, Auschwitz, de zoutmijn van Wieliczka etc. De heen of terugreis via Wroclaw is zeker een aanrader.

Het hotel heeft een chique uitstraling maar je kunt er ook in je spijkerbroek eten.De kwaliteit van het eten is goed al hebben wij als groep niet van de "kaart" gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en staat graag voor je klaar. Het landgoed/hotel is zeker een aanrader.