8,8

10 reviews over Camping Carpe Diem in het Nederlands

Mooie rustige plek.

Mevr. Verweij
7-7-2017

Mooi rustig gelegen camping in een glooiend landschap met bossen en meren.

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastisch!

Richard Bathoe
2-7-2017

Weidse camping met veel privacy en schoon sanitair. Leuke road trips in de omgeving wezen doen met de motor. Mooi schoon helder meer in de buurt van de camping.(lubikowo)

Gereisd Met partner in juni 2017

Echt een mooie rustige natuur camping

Barbara bromber
11-9-2016

Hebben een hele leuke tijd gehad echt een aanrader. Veel wilde dieren gezien zoals een vos ,reeën , ooienvaar en kraanvogels. Wandelingen in het nabij gelegen bos gemaakt schitterend.in de ontmoetings ruimte is het fijn om even lekker bij te komen sanitair was ook schoon. Voor de kinderen was er een glijbaan en de mogenlijkheid om te vissen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer welkom ontvangst in ongerepte natuur!

Dineke
22-8-2016

Een hele fijne vakantie op dit mooie harmonieuze ongerept stukje natuur. Diezelfde vakantie nog weer terug gegaan naar dit heerlijke plekje. Leuk dorpje dichtbij met mooie fiets/ wandelroute. Zeer welkom ontvangst door de eigenaar die je de gelegenheid geeft om de mooiste plek op de camping te vinden en de omgeving goed kent. Het is een beetje thuiskomen hier.

Fantastische plek

Wouda
19-8-2016

Verschillende keren geweest, echt een camping voor rust zoekers veel natuur,en wild zelfs slecht weer accomodatie, geen afgebakende veldjes je kan overal gaan staan ,en mooi gelegen aan het begin van polen dus ideaal om rondreis te beginnen of eindigen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Een heerlijke camping met veel natuur.

A.Belle
6-8-2016

Al meerdere keren geweest. En telkens staan we weer versteld van de rust op deze camping en ruime plaatsen, fijn sanitair en mooie natuur; veel groen, kraanvogels ,zwaluwen en de vele vlinders...

Heerlijke vakantie

Familie Grinwis
6-8-2016

Wat een heerlijke plek was dit. Genoten van de rust en van de fluitende vogeltjes, van de kraanvogels,van de reetjes. Heerlijk. Mijn dochter heeft heerlijk kunnen spelen op de trampoline en glijbaan. Sanitair was schoon en goed verzorgd. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar die alles uitlegde,ook waar er wat te doen was in de omgeving. Kortom,heerlijk tot rust gekomen op deze prachtige camping op een prachtige plek! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

prachtig

Fam. Krijger
10-11-2015

Fijne gastvrije camping. Wij hebben genoten van de rust en het ontdekken van het wild Life rondom en boven de camping. Ik heb ook de slechte recensie gelezen en ben van mening dat de camping voor jonge kinderen <10,wel heel geschikt is. Je kan daar nog samen van elkaar in rust en natuur genieten,zonder iedere dag een wildwaterbaan tebezoeken. De camping eigenaar heeft mij de waterput laten zien,waar het water 800 meter diep uit de grond wordt gehaald. Het water is daardoor ijzerhoudend(zeer gezond),wat roest vlekken kan op leveren in het sanitair. Het sanitair was voor de rest schoon en modern. In het dorp 1 km van de camping hebben wij al wandelend onze boodschappen kunnen doen. In de omgeving met de auto is een netto,lidl en tesco. Wij hebben ook diverse markten,restaurants,bunkers,parken en schitterende meertjes in de omgeving bezocht. Al met al een fijne vakantie gehad en zullen het zeker adviseren.

Gereisd Met partner in juni 2015
De camping eigenaar, eigenaar, 10-9-2016

De waterput is 60 meter diep geslagen. Is licht ijzerhoudend,maar heel gezond om ook van te drinken. Kan na verloop van tijd wel oxideren,als het water stilstaat.

Jammer

tjvanrijn
4-8-2014

De camping op zich, qua ligging en ruimte is mooi.Echter ,het sanitair is erg vies en verouderd.Toen we aankwamen was het al vies en hebben in de dagen dat we er waren geen schoonmaak gezien. De beloofde speelschuur en zwemvijver voor de kinderen is er niet.De eigenaar is vriendelijk maar sluit zich de hele dag op in zijn huis,je ziet hem niet. ś Avonds buiten zitten is niet mogelijk vanwege de muggen,en śnachts hoor je het verkeer van de nabij gelegen doorgaande weg heel goed. Het was hoogseizoen maar er stond vrijwel niemand.Komt denk ik ook omdat de camping voor Poolse begrippen heel duur is.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topper

Astrid
12-4-2013

Mooie rustige Camping midden in de natuur. We genoten van de gastvrijheid van de eigenaren Anda en Piet Overkleeft.

Astrid

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Carpe Diem in Wierzbno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.