Reviews over Leknica

Heerlijk geslapen!

Ronald,
    21-5-2014

Op de terugreis vanuit Tsjechie een omweg gemaakt via Polen en vlak bij de grens hier aangekomen. Ondanks de verbouwing konden we terecht en kregen zelfs 2 kamers voor de oprijs van 1!

Deze zagen er prima uit; grote ruime badkamer en ook een kamer met zitjes etc. Ontbijt de volgende ochtend was uitstekend en de eigenaar deed echt z'n best met een heerlijk Pools ontbijt.

Wat we zagen van de kamers die verbouwd werden wordt dit verder ook nog een prachtig geheel.

Het zit dichtbij de grens en dus ook de Poolse bazar.

Je moet wel zoeken naar een gelegenheid om 's avonds te eten (aan de Poolse kant dan), maar misschien dat dit na de verbouwing ook in het pension kan.

Prima bedden, dus uitgerust doorgereden naar Nederland.