Vakantiepark Mundi Resort

Tonen op kaart

16 reviews over Vakantiepark Mundi Resort

• 9ejhamombarg17-11-2011

Wat een heerlijke plek

Een modern en goed verzorgd park. Fantastisch restaurant wat uitkijkt over het meer vanwaar de vis gevangen wordt die o.a. op de kaart staat. Uitstekende bediening, zeer voorkomend, doen alles om je echt "gast" te laten voelen. Speelgelegenheid volop voor de kids, veilig afgebakend zwemdeel voor de kleintjes, mooie ruime en up-to-date huisjes.

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8cr06-08-2011

heel leuk park

leuk park en mooie huisjes,ook het restaurant is mooi wel 2 kleine min puntjes, eten voor de kids was er altijd eerder dan wij ons bord kregen en als je tegen een 12 persoons huisje zit kunnen de gasten hun gang maar gaan vanacht was een groep polen bezig tot 01.30 ,blij dat ik om 04.30 naar nederland konreizen zo nu lekker bij slapen

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9babsiebella29-09-2010

prachtig vakantie park en nog betaalbaar!

Fijne vakantie gehad met ons gezin,.. mooi strandje , heerlijk eten bij restaurant La Vie op het park zelf De prijs is nog zeer laag dus elke dag uit eten (echt vakantie dus) De bediening doet er alles aan om het je naar je zin te maken! Huisjes zijn heel mooi en netjes.. Veel water en speel plezier voor de kids Dorpje Lagow dat is 10 min lopen, ook heel gezellig en knus Kortom wij hebben onze vakantie stek gevonden!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9babsiebella29-09-2010

super luxe vakantiepark !

FIjne vakantie gehad met ons gezin,.. mooi strandje , heerlijk eten bij restaurant La Vie op het park zelf De prijs is nog zeer laag dus elke dag uit eten (echt vakantie dus) De bediening doet er alles aan om het je naar je zin te maken! Huisjes zijn heel mooi en netjes.. Veel water en speel plezier voor de kids Dorpje Lagow dat is 10 min lopen, ook heel gezellig en knus Kortom wij hebben onze vakantie stek gevonden!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 0louisa28-02-2010

voor de natuurliefhebber een aanrader

prachtig gebied, er zou door de (lokale) overheid meer moeten worden gedaan aan aanleg van fiets- en wandelpaden. Fietsen langs de openbare weg is levensgevaarlijk doordat de Polen zeer onverantwoordelijk rijden. Ook zou het park meer moeten worden gepromoot voor de 50- en 60-plussers als rustig wandelgebied en wellicht in de winter als langlaufgebied door de prachtige bossen (Ook hier weer aanleg van langlaufpaden zou een geweldige upgrade geven aan het gebied.

• 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in februari 2010

• 8dian19-05-2009

prachtig natuurgebied en top restaurant

Mundi resort is ons heel goed bevallen, het rstaurant is absoluut klasse, gezellig en het eten is fantastisch. Mooi terras en overal meren, geen otorsport dus rust en genieten. Huisjes waren goed verzorgd met heel oede bedden en vaste barbeques. Leuk voor kinderen op het strand.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9rein16-09-2008

Zeker weer terug !!!!

Van 31-08-08 tot 13-09-08. Vakantiepark Mundi Resort

De ontvangst is heel ongedwongen en vriendelijk ( Duits of Engels ) op de balie in de receptie ligt wat informatie materiaal van de omgeving. Het park ligt er prachtig bij is schoon en goed onderhouden. ( mundirecra nl )

Het park ligt op 10 minuten lopen van het plaatsje lagow waar een pinautomaat is.

Prachtige bossen om te wandelen en een mooi meer om te vissen .waterfietsen, kanoën,zwemmen en duiken. Beklim de toren van het kasteel prachtig uitzicht over het meer en de bossen. Voor de kinderen zijn er speeltoestellen op het kleine maar gezellige strandje met helder zwemwater en er is deze zomer een minigolfbaan aangelegd.

Het restaurant op het park( La Vie ) hier ben je nog echt welkom heerlijk eten en goed gevulde borden wij zijn iedere avond met een voldaan gevoel naar huis gegaan.

Volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Rein16-09-2008

Zeker terug!!!!

Van 31-08-08 tot 13-09-08. Vakantiepark Mundi Resort

Volgend jaar zeker weer terug

Gereisd met partner in september 2008

• 9Marjan Bos11-08-2008

superpark

Ik ben afgelopen maand samen met mijn vrouw en kinderen 2 weken op het park geweest en moet zeggen dat er weinig parken in Nederland zijn die kunnen tippen aan deze kwaliteit.. vooral de huisjes (uitmuntend) en het restaurant (wat mij betreft een Michelin-ster)... Maar boven alles de plek en het dorp Lagow..... Chapeau..

Gereisd met familie in juli 2008

• 9michel bovenland15-05-2008

Ben er afgelopen zomer met mijn vrouw 10 dagen verbleven, en moet zeggen dat het mijn verwachtingen ruimschoots heeft overtroffen.

Gereisd met partner in mei 2008

1 tip over Vakantiepark Mundi Resort

• ejhamombarg, 17-11-2011

Probeer zoveel mogelijk Poolse worsten uit die je prima kunt bereiden in de grote gemetselde barbecue's (bij elk huisje aanwezig)

8 vragen over Vakantiepark Mundi Resort

• Natascha, 04-08-2016

Keuken

Is er een oven aanwezig in de keuken ??

• marga janssen, 10-11-2014

boeken en prijzen

waar kan ik boeken en accommodatie van binnen bekijken

• Anja Verstraeten, 11-07-2014

Wasmachine

Weet iemand of er op dit park een wasmachine (en wasdraad) aanwezig is? Wij zijn van plan hier meer als een maand te verblijven, dus het zou wel handig zijn moest er een wasmachine voorradig zijn.
    Alvast dank voor jullie antwoord.

loes vermeer, 14-07-2014

OP het park zelf is volgens mijn laatste berichten geen wasmachine aanwezig, wellicht wel in een paar huisjes. Wel is in elk huisje een droogrek aanwezig,welke buiten op het terras kan worden gezet. Ook is het mogelijk de was te laten vezorgen, hetgeen even met de receptie kan worden afgesproken. Het gaat dan naar de wasserij van een plaatselijk hotel, althans dat was altijd zo. Even de receptie bellen. Een van de dames spreekt Engels, de andere dame spreekt Duits. Succes ermee, het is een heerlijk parkje met een mooi restaurant met een schitterend terras met uitzicht op het daarvoor liggende strand en het prachtige meer. Een aanrader, het is geen pretpark met telkens disco en andere herrie.

Vakantiepark Mundi Resort info

• BBQToegestaan