Pension The Morningstar

Pension info

Meer pension info

12 reviews over Pension The Morningstar

• 9Ria de Visser16-08-2017

Voor als je van rust houdt en graag verwend wordt.

Een fijne kamer, super schoon sanitair, een lekker zwembad, een hot tube, een heerlijk ontbijt, lieve eigenaren. Je kunt de natuur in, steden bezoeken zoals Poznan (mooie stad, volop terrasjes), Sczenicz (slot van Pommeren, St. Paul's cathedral), Gorsow (mega super modern winkelcentrum). Vraag de eigenaar naar een goed restaurant en hij zal Fado in Gorsow noemen. Kortom, een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Ruud Elbertse06-06-2014

Droomplek

Van 21 t/m 26 mei jl., verbleven wij in het Pension bij Jan en Maria. Het weerzien en de ontvangst, in wat zij zelf noemen hun 'droom', was allerhartelijkst. Van aankomst tot vertrek werden we met veel zorg en aandacht omringd door twee lieve mensen met een uitstekend gevoel voor dienstbaarheid. Schitterende eigenhandig gerealiseerde locatie. Mooi uitgangspunt voor verkenningen in de prachtige omgeving. Wij hebben ons zeer bij hen 'thuis' gevoeld en komen graag terug!

Ria en Ruud

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Jacco24-01-2014

Fantastische locatie

Bijzonder mooi pension. luxe badkamer en slaapkamer. Erg aardige gastvrouw en -heer die in alles klaar stonden voor ons. Deze plek was voor ons een rustpunt tijdens ons bezoek aan onze zoon in Gorzow. Ook de bosrijke omgeving, waar wij op aanraden van de gastheer, menig wandeling hebben gemaakt was schitterend. Uren gewandeld zonder iemand tegen te komen. Ideaal om je hoofd leeg te maken! Naar dit pension gaan wij zeker terug, maar dan in de zomer, om ook gebruik te kunnen maken van het zembad en de heerlijke jacuzzi

Bedankt Maria en Jan!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Gert Jan en Hanneke25-02-2013

Nederlandse gastvrijheid in Polen.

Een heerlijk oord om van daaruit de omgeving te verkennen. Banjeren langs de Santoczna, waar bevers fors knaagwerk afleveren, wandelen door de velden en moerassen langs de Notec, uitgebreid de buitendijkse waarden van de Warta afzoeken naar zeearenden en of het Drawa nationaal park bezoeken, waar in de herfst de majestueuze bronstroep van de edelherten weerklinkt. Voor de ondernemende natuurliefhebber een uitdagende plek, voor de rustzoekende natuurliefhebber een plek om op adem te komen. Dat alles bij een zeer gastvrij echtpaar dat Nederland verruilde voor Polen.

Gereisd met partner in februari 2013

• 8M. van Geel09-12-2011

zeer gastvrij pension

Uitstekende wandel-en fietsroutes Prima uitvalsbasis voor natuur- en vogelliefhebbers

• 8berg v.d.06-06-2011

Prima plek om te verblijven.

Goed gebied om te wandelen,te zwemmen en te fietsen. Geschikt voor natuurliefhebbers. Om de nationale parken in de regio te bezoeken moet je wel een flink stukje auto rijden.De direkte omgeving van het pension levert ook al veel moois op als je van wandelen en fietsen houdt.

• 10wim en miranda02-06-2011

super mooi

Had nooit gedacht dat polen zo mooi zou zijn, een mooi huis in een klein pools dorpje aan de rand van het bos, waar de vlag van Nederland wappert, vijftien tot twintig minuten lopen door het bos naar het Barlinecko-Gorzowski Park Krajobrazowy. kilometers aan wandel routes en nog meer natuur reservaten in de buurt , zeer geschikt voor fietsers- mountainbikers, vlogespotters, natuurliefhebbers en vissers .. The morningstar is een gezellig, huiselijk huis, mooie kamers en de eigenaars zeer gastvrij, en vriendelijk.. wij hebben het reuze naar ons zin gehad. en mocht je willen shoppen .. goedkoper krijg je het niet en het restaurant naast het tuincentrum krijgt ook een dikke 8 .. smaakte lekker. De eigenaar wist veel van de omgeving .. zodoende konden we alles makkelijk vinden, we komen zeker nog een keertje terug ...

• 9aleijgraaff14-12-2010

Meer dan gastvrij.

Pension The Morning Star is een prachtig huis, waarvan Jan en Maria van Geel de gastvrije Nederlandse eigenaren zijn. De kamers zijn prima en hebben bovendien een leuk terras. Niet dat je daar hoeft te gaan zitten, want bij het pension hoort een mooie, grote tuin en een heerlijk zwembad. 's Morgens zorgt de gastheer voor een lekker ontbijt en daarna kun je erop uit om de prachtige omgeving te gaan verkennen. Pension The Morning Star is een heerlijke plek om een paar dagen te verblijven tijdens een rondreis door het mooie Polen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9van wouwe23-09-2009

Supergastvrij pension met geheel eigen sfeer!

Fijne plek voor rustzoekers, natuurliefhebbers, vissers,wandelaars en mountainbikers.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Eireen de Wit10-09-2009

Prachtige plek in een rustige omgeving.

Vooral natuurliefhebbers komen hier zeer aan hun trekken. Verder is het ook een uitstekende plek om te kunnen uitrusten en te ontstressen. De eigenaren staan elke dag voor je klaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Pension The Morningstar info