Reviews over Urszulin

Een rustig boerderij voor kinderen geweldig

jolavo1,
    18-1-2013

Agroturystyka - logeren bij de boer was een leuk idee om een week in de streek Polesie door te brengen.Onderweg vanuit Warschau gingen we ooievaars tellen - over 300! Hele aardige eigenaren zijn echte boeren. 18 ha korenvelden en boerderijdieren te verzorgen. Ze hebben kamers te huur in hun eigen huis (2p, 3p, 4p) op de eerste verd. Simpel maar niks ontbreekt. Verwacht geen luxe hotelinrichting. Op de bg serveren ze event ontbijt en dinner met producten van de eigen boerderij. Eigenares maakt ook lekker gebak! Eigen melk, vlees, boter, bio groenten. Zelf koken mag ook in de gasten keuken met kooktoestel, koelkast, pannen ed aanwezig. Kinderen mochten eieren rapen en koe melken!!!Spelen met de kat en hond, vrij lopen over de korenvelden. In de appelgaarde een apart huisje voor 7p en een groot bbq. Kamperen mag ook. Winkeltje op 2 km afstand. Boerderij ligt afgelegen en rustig. Uitzicht over de velden en koeweide. Eigenaren zijn altijd behulpzaam gewoon vragen indienen.

Urszulin scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews