Kleine hotelsWeer vandaag25°11°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Locomotiva voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Locomotiva

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Locomotiva in Lublin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Locomotiva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.