Hotel Duo

2 reviews over Hotel Duo

Świetne Mijesce!!!!

Ania
26-1-2011

Hotel położony w malowniczym miejscu nad zalewem janowskim. Śliczne pokoje z widokiem na zalew. Dobra kuchnia, miła obsługa. Wspaniałe, kameralne spa. Bardzo miło spędziliśmy czas w tym Hotelu.

nigdy więcej

Jakub
17-1-2011

hotel fajnie położony i tylko tyle plusów ,minusy : fatalne jedzenie , obojętna obsługa nie chętna do pracy , pokoje takie sobie ceny zawyżone jak na tak niski standard, spa to popierdułka , basen to jak brodzik na 5 osób nie więcej ,ogólnie nie polecam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duo in Janów Lubelski, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duo scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.