Sorteren

Reviews over accommodaties in Lubelskie

klassiek hotel

c.hendrikx
    30-8-2016

Ligging aan voetgangerszone. Door stadrenovatie momenteel niet met auto bereikbaar. Parkeren is in Polen gratis van 17.00-8.00. Kamer is wat gedateerd maar badkamer is nieuw.

Prima hotel

Wouter
    31-3-2014

Prima hotel in het centrum van het charmante Lublin. Zeker voor Poolse begrippen een zeer acceptabel hotel. Grote kamers, prima bedden en schoon. Het pand is klassiek en erg sfeervol, het personeel is erg vriendelijk en doet z'n best, Een aanrader voor wie in Lublin moet zijn.

excellent

de heer gilbert
    2-11-2011

hotel ligt uitstekend

personeel uiterst vriendelijki en behuilpzaam

Prachtig historisch gebouw in het centrum van Lublin

p.a. geerling
    25-4-2008

Prachtig historisch gebouw in het centrum van Lublin. Vriendelijke receptie, keurige kamer, prima 4 sterren-niveau. Restaurant typisch pools; grote porties en weinig raffinement. Voor wat het biedt redelijk aan de prijs, maar zeker niet excessief.