Sorteren

Reviews over Toporów

Geweldige vakantiehuisjes!

Jan en Ellen
    24-8-2014

Op dit vakantieparkje staat zo'n 10 houten vakantiehuisjes, 12 vakantiehuisjes van steen en zijn 12 appartementjes boven de garages. Ook zijn er nog zo'n 12 chalets in aanbouw.

Parkje is sowieso in ontwikkeling, recent is een binnenzwembad en 2 bubbelbaden in een soort kas opgeleverd. Toen wij er waren was dit al wel geopend, maar nog niet helemaal afgewerkt. Ook is er tegen betaling (80 zl / 20 euro) een sauna af te huren.

Wij verbleven in 1 van de nieuwe huisjes van steen, alles zeer goed voor elkaar en nieuw. (zie ook onze foto's)

Heerlijke omgeving om te wandelen, paardrijden, mountainbiken, kanoën, lekker in de natuur en zo vanaf het park.

Voor winkels en boodschappen moet je wel even rijden.

Toporów scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews