Reviews over Lipce Reymontowskie

Verrassend, relaxt en veelzijdig

Laura,
    11-5-2016

Kamperen op het Poolse platteland. Supervriendelijke mensen, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ik neem aan dat je hier niet naar toe gaat als je een luxe camping zoekt. In het volgende dorp kun je de trein nemen naar Warschau of Lodz en verder kun je genieten van de natuur. Ik vond het prettig om dat af te kunnen wisselen.

Redelijk

A. Kramer,
    4-10-2015

Deze camping ligt op het echte Poolse land. Het mooie dorp Lipce Reymontowskie biedt een supermarkt, een groenteboer, een restaurantje en op vrijdag een weekmarkt. In het dorp zijn enkele kleine culturele musea en er staan enkele oude, houten huizen.

De camping ligt in een appel- en perengaard. Het ziet er leuk uit en we voelden ons tussen de Polen. Het is alleen jammer dat de camping niet goed wordt onderhouden. Wij zijn twee weken op deze camping geweest en in die tijd is het sanitair niet een keer schoongemaakt. Er was geen WC-papier.

gezellig

Frank,
    11-7-2011

Wij waren in polen voor het EK honkbal junior league en wij waren blij met de mensen van de camping vanwege hun gastvrijheid

Een zéér kompleet pension met zeer vriendelijke en poolse

Gerard en Gabriëlle Op de Beek,
    2-10-2007

Een zéér kompleet pension met zeer vriendelijke nederlandse en poolse gastheren.Perfekt ontbijt en diner.Eigen auto is aan te bevelen om vandaar steden te bezoeken of om naar treinstation te reizen maar men is ook bereid U daarheen te brengen tegen kleine vergoeding.Leuke accomodatie voor kleine groepen, barbecue,bar,midgetgolf,jeu de boules en visvijver.

Allerlei drankjes tegen kleine vergoeding mogelijk.

Men heeft ons weer van advies gediend met de verdere reisplannen in Polen en de reserveringen.

Warschau en Lodz zijn twee steden die vandaar gemakkelijk te bereiken zijn.

Men heeft diverse fiets- en wandelroutes.

Werkelijk aan te bevelen om relaxed een goede indruk van Polen te krijgen.

Heel leuk pension

Mailleur Jean,
    25-8-2007

Heel leuk pension.

Zeer leuke en gezellige mensen.

Verzorgde kamers met al de nodige luxe.

Eten uitmuntend.

Ook in de omgeving leuke uitstapjes te doen zij het met of zonder begeleiding.

s'Avonds leuk vertoeven in de bar.

Lipce Reymontowskie scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews