vakanties Lódzkie

Reviews over accommodaties in Lódzkie

Heerlijk

Ryan,
    17-1-2018

Ik ben echt grote fan van dit hotel. Ligt aan een doorgaande weg dichtbij centrum en heeft ruime parkeergelegenheid. Lief personeel en lekker ontbijt. De sauna is ook geweldig

zeer goed en schoon hotel

frank,
    1-6-2016

Tijdens zakenreis hier geweest. Schoon.rustig. Perfect restaurant.

Verrassend, relaxt en veelzijdig

Laura,
    11-5-2016

Kamperen op het Poolse platteland. Supervriendelijke mensen, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ik neem aan dat je hier niet naar toe gaat als je een luxe camping zoekt. In het volgende dorp kun je de trein nemen naar Warschau of Lodz en verder kun je genieten van de natuur. Ik vond het prettig om dat af te kunnen wisselen.

Goed en gastvrij

HB,
    19-10-2015

Prima verblijf gehad tijdens de 3 nachten die ik er was. Het hotel ligt in het centrum van Lodz dichtbij de hoofdstraat met leuke eettentjes en gelegenheden. De service en gastvrijheid van het personeel heb ik als zeer goed ervaren. Alle personeelsleden waren vriendelijk en erg vrolijk en spraken bovendien goed Engels. Helaas spreek ik geen Pools dus ik was er erg blij mee!

Het hotel werd me afgeraden omdat de weg voor het hotel opengebroken is. Gelukkig heb ik alsnog geboekt want Lodz bleek in z'n geheel een grote wegopbreking te zijn met dagelijks een ware verrassing welke weg te volgen. De kamer was goed, lekkere bedden en een fijne douche. Het enige minpuntje was dat mijn kamer aan de achterkant van het hotel lag waar tevens wegwerkzaamheden waren. Van de werkzaamheden heb ik overigens geen last gehad maar het uitzicht was hierdoor wat minder.

Redelijk

A. Kramer,
    4-10-2015

Deze camping ligt op het echte Poolse land. Het mooie dorp Lipce Reymontowskie biedt een supermarkt, een groenteboer, een restaurantje en op vrijdag een weekmarkt. In het dorp zijn enkele kleine culturele musea en er staan enkele oude, houten huizen.

De camping ligt in een appel- en perengaard. Het ziet er leuk uit en we voelden ons tussen de Polen. Het is alleen jammer dat de camping niet goed wordt onderhouden. Wij zijn twee weken op deze camping geweest en in die tijd is het sanitair niet een keer schoongemaakt. Er was geen WC-papier.