Hotel Holland Zdrojewo

Hotel Holland Zdrojewo
8,1

6 tips over Hotel Holland Zdrojewo

Piet van Beijnen, 2-1-2013
Excursie Programma van Bolderman was uitstekend.
Ria Penninkhof, 14-9-2012

Voor natuurliefhebbers een ideale plek om te wandelen en te fietsen.

Ri(A)lmere

Jack, 14-9-2012

De eigenaar spreekt Nederlands zodat je met je vragen ook bij hen terecht kunt. Ook de Poolse taal beheerst hij.

Hij weet veel te vertellen over Polen.

Ook op zijn Pools grillen is hier mogelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Holland Zdrojewo voor je op een rij gezet:

Koos Ras, 6-7-2012
    Je kunt prachtige boswandelingen direkt achter het hotel maken. Mooie omgeving met veel ongerepte natuur.
    Wiesje Broeks, 18-5-2012
    Als je van de natuur houdt dan ben je hier duidelijk goed. Prachtige uitgestrekte bossen achter het hotel. Fietsen zijn bij het hotel te huur ! Ook hebben we vele Hollandse mennonietenboerderijen gezien, vlakbij het hotel. Echt de moeite waard.
    van Geesteren, 9-5-2012
    Voor groepen echt aan te bevelen, je hebt er vele ruimtes waar je heerlijk rustig kunt zitten. De medewerking van de hoteleigenaars is geweldig, ze spreken zelfs Nederlands en zijn heel gastvrij.

We hebben een aantal aanbieders voor Holland Zdrojewo voor je op een rij gezet: