Reviews over Nowe

Lekker knus

Ankie,
    9-8-2012

Leuk klein 'meisjes' hotel in een dorpje tussen Poznan en Gdansk (niet al te ver van Malbork). Ondanks dat het aan de doorgaande weg ligt lekker rustig. Goede keuken, vriendelijk personeel (alleen maar vrouwen). Kamers zijn goed verzorgd en ruim genoeg.

Niks mis mee

Jan-Nelwendels,
    12-6-2012

Het hotel ligt in een klein plaatsje en in en om het hotel is niets te doen. De kamers zijn simpel maar verder oke. Het hotel ziet er van buiten niet bijzonder uit, maar binnen valt dat reuze mee. Het heeft een leuke eetzaal en de bediening is vriendelijk. De nummering van de kamers loopt niet helemaal logisch, dus dat is wel even opletten geblazen. Het diner dat opgediend wordt is heerlijk en ook het ontbijt is dik in orde.