Weer vandaag26°
Hotel Qubus Zlotoryja

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Hotel Qubus Zlotoryja

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Qubus Zlotoryja in Zlotoryja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Qubus Zlotoryja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.