Hotel Vega

Met vrienden

Personeel onvriendelijk

Nico Terlouw
24-9-2016

Hier 1 nacht verbleven, ligt in een buitenwijk, de lidl is naast de deur. Diner was simpel, maar goed te eten, kamer was netjes,ontbijt was prima, maar er waren te weinig zitplaatsen voor alle gasten. Maar wat een eng personeel, 2 zeer onvriendelijke mannen, betaal je drank niet met euro's, want ze hebben zo hun eigen omreken methode, uiteraard in hun voordeel!!!!!!

Ook bij mij hebben ze teveel gerekend, maar ik kreeg geen poot aan de grond.

Van meerdere van onze groep gehoord dat ze moeite hadden om de goede prijs af te rekenen, ook met Zloty's, die gasten zijn een soort oplichters!

Dit nooit meer!

martin zwols
1-1-2014

De manager heeft ongeoorloofd geld van onze creditcard af laten schrijven, Daarnaast ivm een defecte deur, maffia-achtige praktijken met bedreigingen.

Waarbij we uiteindelijk de politie hebben moeten bellen om escalatie te voorkomen. Het personeel was doodsbang voor de manager

Netjes en schoon

Liek
13-12-2013

Geland op Wroclaw en in Vega geslapen. Netjes en schone kamers, goed ontbijt! Van hieruit naar Krakau gegaan met een huurauto.

We hebben een aantal aanbieders voor Vega voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vega in Wroclaw, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vega zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.