Hostel Piast

Hostel
Hostel Piast

We hebben een aantal aanbieders voor Piast voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Piast

Koszmarna noc - nigdy więcej!

Andrzej
25-7-2015

Hotel po rewitalizacji. Personel recepcji (damsko-męski) z neutralnym nastawieniem do Gości; sprawia wrażenie zagubionego. W rezerwacji wyraźnie zaznaczyłem, że jestem zainteresowany wyłącznie cichym pokojem od podwórka - dano mi od ulicy. Po interwencji zmieniono. Ale co z tego, że pokój (pozornie) cichy, skoro permanentny szum instalacji (mimo wyłączenia klimatyzacji) czyni noc bezsennym KOSZMAREM?! Dodatkowo, co 15 sekund błyska jaskrawe światło (czujnik?) nad drzwiami.

Wyposażenie pokoju adekwatne do standardu hotelu 2-gwiazdkowego. Bogaty wybór programów TV (34). Ponadstandardowo: klimatyzacja (brak instrukcji do sterownika), suszarka do włosów. Brak kubków/szklanek do mycia zębów. Brak półki pod lustrem w łazience.

Śniadanie odpowiednie do standardu hotelu.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Piast in Wroclaw, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Piast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Piast scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.