Hostel Corner

Kleine hotelsWeer vandaag22°6°
8,6

1 review over Hostel Corner in het Nederlands

Met vrienden

Perfect hostel aan de rand van het plein

Swoosh
1-9-2013

Perfect gelegen hostel aan de rand van het centrale plein. Kamers en sanitair zijn netjes al zou airco geen overbodige luxe zijn. Ontbijt dat inclusief is en bestaat uit een soort van to-go pakketje is eenvoudig maar goed te doen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Overall een zeer goed hostel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Corner in Wroclaw, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Corner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.