Hostel Corner

2 reviews over Hostel Corner in het Nederlands

miły hostel bardzo blisko Rynku

azja
24-4-2014

Wrażenia po pobycie bardzo pozytywne. Wszystko co powinno być w hostelu jest. Kuchnia bardzo dobrze wyposażona: mikrofalówka, lodówka, toster, świeża kawa itp.Pokoje schludne, obsługa miła i 2 min. do Rynku! Jedyny mankament to mało szczelne okna i hałas z ruchliwej ulicy dociera cały czas. Za taką cenę, polecam!

Perfect gelegen hostel aan de rand van het centrale plein. Kamers en sanitair zijn netjes al zou airco geen overbodige luxe zijn. Ontbijt dat inclusief is en bestaat uit een soort van to-go pakketje is eenvoudig maar goed te doen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Overall een zeer goed hostel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Corner in Wroclaw, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Corner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Corner scoort een 8.6 uit 10 op basis van 2 reviews.