Sorteren

Reviews over Wolibórz

Een sfeervolle en rustige camping.

Broos Hilde
    19-8-2016

De camping is mooi gelegen aan een oud landhuis. De sanitaire voorzieningen en ontspanningsruimten bevinden zich in het landhuis en zijn zeer goed in orde. De uitbater is heel vriendelijk en spreekt goed Duits. Hij is heel hulpvaardig en probeert zijn gasten een aangenaam verblijf te bieden.

De "afwasvoorzieningen" zijn minimaal. Slechts 2 wasbakken voor de hele camping.

Heerlijke ruime camping met goede voorzieningen

Jan
    6-8-2016

Camping is gesitueerd rondom een prachtig oud landhuis. Op de verschillende terrassen is veel ruimte. Je kan kiezen uit zon en schaduwplaatsen. Gezamenlijke keuken was perfect met fornuis, koelkast en vriezer. Het is er ongedwongen, gezellig en er is veel ruimte om je te vermaken, buiten en bij kou of regen binnen. De koffie en het eten is er prima. De eigenaar kan uitstekend Duits. Ook is er in de omgeving veel te zien. Wij vinden het een aanrader.

Prachtige kleine terrascamping

Wils
    1-8-2016

Lesny Dwor ligt in een prachtige omgeving. De camping wordt met liefde en aandacht onderhouden. De boomgaard bestaande uit oa fruitbomen is echt heel mooi aangelegd.

Sanitair is prima en eenvoudig. Douches geven heerlijk warm water.

Er is een gemeenschappelijke keuken, met oa fornuis/oven, koelkast met vriezer.

Het zwembad is prima en fijn voor kinderen.

rustig

Annette keijzer
    6-9-2015

Een mooie camping in het bos. De ontvangst was magertjes, we moesten het zelf een beetje uitzoeken. De omgeving is schitterend, evenals het huis waar alle faciliteiten zijn voor de kampeerders

Geweldige camping

edwin
    21-8-2013

We hadden al langere tijd niet gekampeerd en dit was bij uitstek de camping om dat weer te gaan doen. Er was namelijk gelegenheid om te koken in een aparte ruimte met koelkastgebruik, we konden zitten op terras en op andere stoelen die aanwezig waren, de ligging was supermooi, schone toiletten, biljart en tafeltennis-kamer, etc..

Zwembadje wat klein maar ;prima vermaak voorr de kids waar ze al vroeg in konden. Allemaal perfect.

Wolibórz scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews