Pension Jaskółka

Meer pension info

11 reviews over Pension Jaskółka

• 2018
    9Annemarie en Ab uit Rotterdam08-07-2018

Eenvoudig, rustig en meer dan prima

Schitterende omgeving, niet toeristisch wel zeer de moeite waard. Maakte gebruik van camping (tent). Fietsen prima te doen. Rustige B-weggetjes en sportieve fietsroutes. Wandelen idem. Hulpvaardige, vriendelijke en service gerichte eigenaar en personeel. vanaf Jaskolka fietsvakantie ondernomen. Auto kon zonder kosten veilig blijven staan voor meer dan 2 weken. Werd ook perfect geholpen bij het weer starten van auto. (accu bleek slecht te zijn). Prima maaltijden gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Fam. Huit02-09-2017

In een woord......Genoten

Als je hier naar toe komt moet je geen park van keten verwachten. Doe je dit wel....ja dan valt het tegen Wij hebben hier opperbest genoten en als je van paarden houd is het helemaal het summum. Wat waren Jos en Dorien ook betrokken bij/met hun gasten.....niets was te gek. Zouden zo weer gaan

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 4Familie Biermans01-09-2017

Dit kun je geen camping noemen!

Met een caravan is de camping bij Pension Jaskolka sterk af te raden. De weg er naar toe is stijl en niet onderhouden, zodat onze auto erop vastliep. Het campingterrein zelf is erg hellend en niet verlicht. Er is geen afvoer voor het chemisch toilet. Het toiletgebouw bestaat uit toiletten en douches die niet afgesloten kunnen worden, bovendien is het slecht verlicht doordat de lichtbakken vol zaten met dode insecten. Tijdens ons verblijf was één van de twee damesdouches buiten gebruik. Het afwassen moet overdag gebeuren, omdat er ’s avonds geen verlichting is. Het afwaswater loopt weg via een droge greppel. De veelbejubelde eigenaren hebben wij op de camping niet gezien. Onze kinderen hebben kunnen boogschieten en paardrijden, maar daarvoor hoef je niet helemaal naar Polen. In Wlen is een supermarkt, maar verder heeft een toerist er niets te zoeken. Lwowek Slaski en Jelenia Gora zijn nog wel de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Mariëtta14-08-2017

Zo snel mogelijk weer!!

Heerlijke plek, prachtige omgeving, rust en ruimte, bijzonder gastvrije eigenaren en team!! Heerlijk eten.Ook voor mensen met laag budget. Wij waren met z'n 5-en. Vader, moeder, 7 jarige zoon, 15-jarige en 16-jarige dochters. Alle 3 de kinderen hebben zich super vermaakt. De meiden hoofdzakelijk met paardrijden en zoonlief met buiten ravotten, zwemmen, kano varen en chillen. Onze hond (Duitse Herder) was ook mee. Geen enkel probleem. Er is in de omgeving vreselijk veel te doen én te zien. Leuke stadjes, heel erg lekker eten voor belachelijk lage prijzen, veel cultuur, heel veel ruimte. Een wandeling strandt niet tegen een hek. Heerlijk!! Wij woonden 2 weken in een blokhut en hebben ons geen moment verveeld. Sterker, we zijn tijd te kort gekomen!! Kortom; breng een bezoek aan deze bijzondere plek met zijn geweldige eigenaren!! Oja, wat ook een echte must is voor mensen die van paardrijden houden; doe een 5-daagse tocht. GE-WEL-DIG!! Je gaat te paard van pension naar pension. Je komt op hele mooie plekken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 1Jansen13-08-2017

Camping zo slecht nog niet eerder meegemaakt

Begrijp niet over wie men het heeft geen Jos of Dorine gespoken? Camping was ronduit slecht een stuk gras en douche/wasgelegenheid was helemaal een verschrikking. 1 sleutel die op elk slot paste lampen waren defect. Indruk dat bij pension de camping erbij gedaan wordt. Animatie moet jezelf verzorgen....

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Bart Wolters11-07-2016

Een heerlijke oase van rust.

Polen is minder ver dan de meeste Nederlanders denken en een fantastisch vakantieland. Jaskolska biedt veel mogelijkheden (paardrijden, kanoën, buggy- rijden, wandelen) voor een heerlijke vakantie in de natuur. De beheerders Jos en Dorine maken er met hun goede verzorging helemaal een feest van. Een aanrader, wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10J en F27-06-2016

Fantastisch!

De omgeving rond het pension is geweldig. Dorine en Jos zijn super gastvrij en altijd in voor een praatje. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9JB en C14-06-2016

Rustig en erg mooie ligging van de accomodatie.

Zeer gastvrije mensen zowel op het pension als in de stallen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9A13-06-2016

Heerlijk

Heerlijk rustig. Alles mag niets moet. Geweldig echtpaar als gastheer en gastvrouw. Mooie omgeving . Een plek om vanuit daar iets td ondernemen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 8Johan08-06-2016

Heerlijke vakantie gehad

We gingen op vakantie op echt lekker uit te rusten, en dat lukt hier prima. Lekker eten, gezellige mensen en een heel mooi land. In de vijver kun je prima vissen; zelfs wij als onervaren karpervissers vingen er veel. De omgeving biedt veel moois, dus een afwisseling van het land leren kennen en ontspannen (zoals wij deden) gaat goed.

Een aanrader waar we vast nog wel een keer terug zullen gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Pension Jaskółka info