Pension
7,9

11 reviews over Pension Jaskółka in het Nederlands

Eenvoudig, rustig en meer dan prima

Annemarie en Ab uit Rotterdam
8-7-2018

Schitterende omgeving, niet toeristisch wel zeer de moeite waard. Maakte gebruik van camping (tent). Fietsen prima te doen. Rustige B-weggetjes en sportieve fietsroutes. Wandelen idem. Hulpvaardige, vriendelijke en service gerichte eigenaar en personeel. vanaf Jaskolka fietsvakantie ondernomen. Auto kon zonder kosten veilig blijven staan voor meer dan 2 weken. Werd ook perfect geholpen bij het weer starten van auto. (accu bleek slecht te zijn). Prima maaltijden gehad.

In een woord......Genoten

Fam. Huit
2-9-2017

Als je hier naar toe komt moet je geen park van keten verwachten. Doe je dit wel....ja dan valt het tegen Wij hebben hier opperbest genoten en als je van paarden houd is het helemaal het summum. Wat waren Jos en Dorien ook betrokken bij/met hun gasten.....niets was te gek. Zouden zo weer gaan

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Dit kun je geen camping noemen!

Familie Biermans
1-9-2017

Met een caravan is de camping bij Pension Jaskolka sterk af te raden. De weg er naar toe is stijl en niet onderhouden, zodat onze auto erop vastliep. Het campingterrein zelf is erg hellend en niet verlicht. Er is geen afvoer voor het chemisch toilet. Het toiletgebouw bestaat uit toiletten en douches die niet afgesloten kunnen worden, bovendien is het slecht verlicht doordat de lichtbakken vol zaten met dode insecten. Tijdens ons verblijf was één van de twee damesdouches buiten gebruik. Het afwassen moet overdag gebeuren, omdat er ’s avonds geen verlichting is. Het afwaswater loopt weg via een droge greppel. De veelbejubelde eigenaren hebben wij op de camping niet gezien. Onze kinderen hebben kunnen boogschieten en paardrijden, maar daarvoor hoef je niet helemaal naar Polen. In Wlen is een supermarkt, maar verder heeft een toerist er niets te zoeken. Lwowek Slaski en Jelenia Gora zijn nog wel de moeite waard.

Zo snel mogelijk weer!!

Mariëtta
14-8-2017

Heerlijke plek, prachtige omgeving, rust en ruimte, bijzonder gastvrije eigenaren en team!! Heerlijk eten.Ook voor mensen met laag budget. Wij waren met z'n 5-en. Vader, moeder, 7 jarige zoon, 15-jarige en 16-jarige dochters. Alle 3 de kinderen hebben zich super vermaakt. De meiden hoofdzakelijk met paardrijden en zoonlief met buiten ravotten, zwemmen, kano varen en chillen. Onze hond (Duitse Herder) was ook mee. Geen enkel probleem. Er is in de omgeving vreselijk veel te doen én te zien. Leuke stadjes, heel erg lekker eten voor belachelijk lage prijzen, veel cultuur, heel veel ruimte. Een wandeling strandt niet tegen een hek. Heerlijk!! Wij woonden 2 weken in een blokhut en hebben ons geen moment verveeld. Sterker, we zijn tijd te kort gekomen!! Kortom; breng een bezoek aan deze bijzondere plek met zijn geweldige eigenaren!! Oja, wat ook een echte must is voor mensen die van paardrijden houden; doe een 5-daagse tocht. GE-WEL-DIG!! Je gaat te paard van pension naar pension. Je komt op hele mooie plekken.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Camping zo slecht nog niet eerder meegemaakt

Jansen
13-8-2017

Begrijp niet over wie men het heeft geen Jos of Dorine gespoken? Camping was ronduit slecht een stuk gras en douche/wasgelegenheid was helemaal een verschrikking. 1 sleutel die op elk slot paste lampen waren defect. Indruk dat bij pension de camping erbij gedaan wordt. Animatie moet jezelf verzorgen....

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijke oase van rust.

Bart Wolters
11-7-2016

Polen is minder ver dan de meeste Nederlanders denken en een fantastisch vakantieland. Jaskolska biedt veel mogelijkheden (paardrijden, kanoën, buggy- rijden, wandelen) voor een heerlijke vakantie in de natuur. De beheerders Jos en Dorine maken er met hun goede verzorging helemaal een feest van. Een aanrader, wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in juli 2016

Fantastisch!

J en F
27-6-2016

De omgeving rond het pension is geweldig. Dorine en Jos zijn super gastvrij en altijd in voor een praatje. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in juni 2016

Rustig en erg mooie ligging van de accomodatie.

JB en C
14-6-2016

Zeer gastvrije mensen zowel op het pension als in de stallen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijk

A
13-6-2016

Heerlijk rustig. Alles mag niets moet. Geweldig echtpaar als gastheer en gastvrouw. Mooie omgeving . Een plek om vanuit daar iets td ondernemen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

Johan
8-6-2016

We gingen op vakantie op echt lekker uit te rusten, en dat lukt hier prima. Lekker eten, gezellige mensen en een heel mooi land. In de vijver kun je prima vissen; zelfs wij als onervaren karpervissers vingen er veel. De omgeving biedt veel moois, dus een afwisseling van het land leren kennen en ontspannen (zoals wij deden) gaat goed.

Een aanrader waar we vast nog wel een keer terug zullen gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Jaskółka in Wlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Jaskółka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.