Szklarska Poreba

vakanties Szklarska Poreba

We hebben een aantal aanbieders voor Szklarska Poreba voor je op een rij gezet:

Reviews over Szklarska Poreba

• 8Jan-Rein05-01-2007

Toppertje, we gaan volgende maand alweer voor de 4e keer naar szklarska. Veel "goede"restaurants (zelfs 1tje met een nederlandse eigenaar). Winkel aanbod word ook steeds beter. Ski, snowbord en langlauf materiaal in overvloed te huur. Het is geen Oostenrijk of Zwitserland maar dat mag de pret niet drukken. En heb je een dag geen zin om te skieen, dan is er ook genoeg anders te doen. Ga een dag naar Wraclow (Breslau) een hele mooie stad op ongeveer 1,5 uur rijden van Szklarska. Of zelfs een dagje Praag is binnen handbereik (2 uur rijden). En zo is er nog veel meer te doen in en om Szklarska Poreba. Dus vervelen hoeft niet.

• 9Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2006

• 8Sylvie Vleeming03-01-2005

Szklarska Poreba is een nog niet door het massa-toerisme ontdekt wintersportgebied. De inwoners zijn er buitengewoon vriendelijk, de ski-faciliteiten zijn goed te noemen. Een absolute aanrader voor wie goedkoop wil skieën! Het eten is eenvoudig, maar verzorgd en smakelijk. Een prima gebied voor gezinnen met kinderen.

Gereisd in januari 2005

• 807-11-2006

Prachtige omgeving leuke pistes je moet niet te hoge eisen maar ik ben er 7 jaar geleden geweest, en heel erg veel plezier gehad eten is goed en bier nog beter ,met kinderen zeer goed. en de prijzen goedkoop

• 8Cultuur

• 5Cultuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Magda20-08-2012

Świetne miejsce.

Gawra - świetne miejsce by aktywnie odpocząć.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Laura02-08-2012

Cudowne góry

Świetne miejsce na wakacyjny wypoczynek. Szklarska Poręba to nie tylko Karkonosze, ale także Góry Izerskie, które są świetne na wycieczki rowerowe.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Radek12-11-2014

Polecam Szklarską

Szklarska Poręba to bardzo fajne miejsce na wypoczynek

• 7Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 7Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2014

• 6Jorrit14-04-2008

Ietwat sjofel maar niet ongezellig plaatsje aan de voet van het IJzergebergte/Reuzengebergte. Tamelijk toeristisch met licht alpine insteek, veel mogelijkheden voor wandelingen en langlaufen. Erg mooie omgeving, met kleine watervallen en goed begaanbare bergtoppen. Plaatsje is niet erg bijzonder, de omgeving des te meer.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8ben gelaudemans09-11-2006

Sklarskaporeba is een leuk plaatsje erg gezellig veel kristal fijne winkels Heel goed voor beginnende skier en kinderen en de prijs is erg laag,je moet het niet met Oostenrijk vergelijken, maar je hebt er zeker zo veel plezier

• 9Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd in november 2006

• 9ignac13-07-2012

super

Świetne miejsce dla wypadów z przyjaciółmi. Można się wyszaleć na nartach, pochodzić po górach

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur