Hotel St. Lukas

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor St. Lukas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel St. Lukas

• Ligging t.o.v. pistes10

Piękne widoki, przytulne pokoje, miła obsługa i bardzo relaksująca atmosfera. Szczerze polecamy ten hotel i dziękujemy za super pobyt!

święta Bożonarodzeniowe

Mieczysław
30-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gorąco polecam pobyt w tym hotelu.Byliśmy z rodziną na świętach Bożonarodzeniowych w tym roku.Atmosfera super jedzenie rewelacja.Pokoje pomimo świąt codziennie sprzątane.Hotel leży bardzo blisko głównej ulicy gdzie znajdują się sklepy.Bardzo fajny kameralny basen.Pokoje duże przestronne.Obbsługa bardzo pomocna i cały czas uśmiechnięta.

Uciekłem po jednym dniu

Stettiner
27-1-2011

Pokoje całkiem OK jednak obiekt ma podpisaną umowę z ZOS-em

i niestety goscie hotelowi to typowa klientela polskich sanatoriów

Zapłaciłem 300zł za jedną noc -sporo i naprawde obiekt nie jest wart tych pieniędzy śniadanko to porażka jak za komuny w zakładowym osrodku

We hebben een aantal aanbieders voor St. Lukas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Lukas in Swieradow Zdroj (Bad Flinsberg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Lukas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. Lukas scoort een 9.29 uit 10 op basis van 3 reviews.