Vakantiehuis Dom w Sadzie

Vakantiehuis Dom w Sadzie
9,3

2 tips over Vakantiehuis Dom w Sadzie

familie Theeuwes, 4-8-2014
Bezoek het prachtige centrum van de stad Wroclaw, deze stad wordt culturele hoofdstad va Europa in 2016. Bij Czocha ligt een kasteel dat de moeite van het bezoeken aard is. Daarbij ligt een meer waar je kun varen. Er zijn verschillende bergen waar je met gondels omhoog kunt om te wandelen of in de winter te skiën. Tsjechië ligt ook in de buurt. Al met al is er in de streek rond het huisje "Dom w Sadzie" genoeg te doen voor en leuke vakantie!
Astrid Koopmans van den Burg, 24-8-2013

Rondom het huis is volop gelegenheid te wandelen door bossen en velden.

In het huisje liggen folders van activiteiten in de buurt, en de gastvrouw geeft graag advies. Zeker de moeite waard is het meer met strandje bij het kasteel Zamek Czocha en ook een bezichtiging van het kasteel zelf.

Uit eten gaan kan prima in Jelenia Gora, waar rondom de markt diverse restaurantjes zitten.

Wandelen, kanoen, paardrijden, zweefvliegen, terrasje pakken, het kan allemaal.