Vakantiehuis Dom w Sadzie

58 reviews over Vakantiehuis Dom w Sadzie

• 2019
    9Jack en Christa Solcer20-10-2019

Héél gastvrij!

Onze eerste kennismaking met Polen, nieuwsgierig gemaakt door onze vrienden (fam. Speelmeijer) Na ‘n lange autorit zijn we heel gastvrij ontvangen door de Bakkertjes 😊 en alle lieve diertjes. Je voelt je ècht heel erg welkom. Ze geven je geweldige tips voor bezienswaardigheden en vooral ook heerlijke restaurantjes. Prachtige omgeving met schitterende herfstkleuren in de natuur. Helaas is het er niet van gekomen een wandeling te maken in de omgeving, maar wellicht is dat iets voor ‘n volgend bezoek. Want dit is zéker voor herhaling vatbaar 😍

Kortom.....’n èchte aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Familie Speelmeijer13-10-2019

Geweldig

Het was een leuke week met vrienden.Daar wij er al eerder waren geweest.En hun enthousiast hadden gemaakt. Aan gastvrijheid ontbreekt je niets.Als je Wilbert en Emmy om uitleg vraagt is hun niets teveel. Je kunt er uitrusten.Wandelen zeker in de herfst.Met de mooie herfstkleuren van het bos.Wil je bezienswaardigheden bezoeken,dan moet je erop uit.Genoeg te zien en te doen.Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Margreet04-09-2019

Aanrader!

Eigenlijk kunnen wij ons alleen maar aansluiten bij de reviews die er allemaal al zijn. We hebben een heerlijk verblijf gehad op Dom W Sadzie. Wij logeerden met 2 volwassenen en 3 kinderen (8, 11 en 13 jaar) in het boerderijappartement. Het was nog mooier en ruimer dan op de foto's. Heerlijk dat de bedden al opgemaakt zijn bij aankomst en dat er een leuk bloemetje op tafel staat. Alles was netjes en schoon en ruim voldoende spullen in de keuken aanwezig. Het was onze eerste kennismaking met Polen en wat een ideale manier was dit om kennis te maken. Emmy helpt graag met tips en adviezen en wij kunnen Polen echt aanraden. Prachtige natuur en stadjes. Emmy en Wilbert, bedankt voor jullie tips, adviezen en leuke verhalen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9John en Sandra Versluis10-06-2019

Geweldige plek om tot rust te komen

Voor ons heel fijn dat we binnen een paar dagen terecht konden om na te genieten van onze autoreis door Polen. De boerderij ligt op een rustige plek waar het fijn wakker worden is met alle vogel geluidjes om je heen. En als je dan het gordijn in de woonkamer opent en je eerste uitzicht zijn de paarden in de wei.....daar wordt een mens blij van. Het appartement is heel gezellig ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig. In de omgeving is echt voldoende te zien en te beleven, voor ieder die van wandelen houd is dit een prima basis om te vertrekken. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, Wilbert heeft er voor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak. En met Emmy doen we graag nog eens een koffietje.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Leon25-05-2019

Paardenparadijs in Polen, genieten!

Je kan hier prima vertoeven als je houdt van natuur, rust, ruimte, dieren, kastelen in de omgeving. Wij waren er in mei en alles was schitterend groen. Ook op een regenachtige dag prima vermaakt in het fijne en ruime boerderij appartement.

De buitenrit met de paarden in de prachtige omgeving was een mooie aanvulling op de week dat wij er waren. De paarden hebben lekker de ruimte, staan samen in een kudde en zijn rustig. Erg fijn om te zien dat dit goed voor elkaar is en aan het welzijn van de dieren wordt gedacht. Eerst het welzijn, dan pas het 'entertainment', zo hoort het.

En als paardenvriend blijft het genieten om de paardenwei om het erf heen te hebben op vakantie!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Jan-maarten Kreulen19-01-2019

Heerlijk genoten van natuur, cultuur en verblijf!

Heerlijk een week genoten in het prachtige Polen. De accemodatie is keurig schoon, gezellig en beschikt over goede bedden. Het staat midden in de natuur, je loopt zo de bossen in. Gastvrouw Emmy en haar man Wilbert waren zeer vriendelijk en wisten mij allerlei leuke dingen te vertellen over de omgeving.

Een aanrader om te doen is een dag de bergen in te gaan, in ongeveer 15 minuten met de skilift naar boven en daar is een totaal andere wereld.

Dom W Sadzie raar ik iedereen aan! De ideale plek voor natuur, cultuur en rust!

Alleen gereisd in januari 2019

• 2018
    10Jack & Conny24-09-2018

Verliefd op het prachtige Dom w Sadzie. 💖

Dom W Sadzie.... een prachtig gerenoveerd Vakwerkhuisje op het boerenerf van de Nederlands sprekende eigenaren Wilbert en Emmy. Super lieve mensen! Emmy spreekt ook Pools en dat is heel handig. Op een dag bezeerde één van onze honden zijn poot en een bezoek aan de dierenarts was nodig. Emmy was zeer betrokken en regelde voor ons een bezoek. Daarnaast was Emmy voor ons de wandelende VVV. Zij weet mooie verborgen plekjes, weggetjes, heerlijke restaurantjes, etc. Wilbert heeft, naast zijn prachtige verzameling rijtuigen, gouden handen! Zo heeft hij het Vakwerkershuisje omgetoverd tot een ware droomplek. Zo vind ik de badkamer werkelijk fantastisch! Zodra de natuurstenen muur nat werd van het douche water, leken de stenen wel diamant. Ook TOP: Vanuit de woonkamer loop je zo de tuin in. Pruimenbomen, frambozenstruiken, mooie bloemen, de geweldige fikplek, etc. Dom W Sadzie is niet in 950 letters te beschrijven. Dom W Sadzie is 💖.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Peter en Alexandra10-09-2018

Een aanrader!

Een hele fijne week doorgebracht in een sfeervol vakwerkhuis aan de voet van de bergen van Polen. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw met zelfgebakken koekjes en een bloemetje op tafel. De bedden waren opgemaakt, handdoeken en wandelkaart lagen klaar. Ook onze twee honden waren welkom. We hebben heerlijk gewandeld in het Ijzergebergte en Reuzengebergte en genoten van de natuur en mooie vergezichten. Ook was het contact met de gastheer en gastvrouw erg prettig. Er werd mee gedacht over uitstapjes en we kregen menig nuttige tip over mooie te bezoeken plekken zoals zwemmen in een meer. Ook hebben we lekker gerelaxt in de tuin voor "ons" huisje en genoten van alle dieren (kippen, paarden, honden en hangbuikzwijn die rondom het huis rondzwierven). Lekker gegeten in verschillende restaurants en sportieve uitdagingen aangegaan in de bergen. Kortom: een hele fijne vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Marnix en Ingrid22-08-2018

Heerlijk, wij willen nog een keer !

Wij hebben hier drie fantastische weken gehad! Bij aankomst troffen we een brandschoon huisje aan en er stonden zelf gebakken koekjes klaar! Het is op de boerderij heerlijk, als wij buiten zaten (augustus) rook je al het heerlijke fruit, we hebben er heerlijk van gesnoept, de kinderen hebben heerlijk gespeeld en waren dol op de dieren. Ook de paardrijlessen vonden ze geweldig. In de omgeving is er veel te doen, heerlijk wandelen, dammetje bouwen in een beekje, speuren door het bos met Emmy, bramen plukken, dino park bezoeken, kasteeltje en plaatsjes bezichtigen, dagje Wroclaw, treinenmuseum, shoppen met onze tienerdochter het kan allemaal

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Fam. De Boer20-08-2018

Genieten in Polen

Afgelopen juli zijn we bij Emmy en Wilbert geweest in hun prachtig gerenoveerde huis. Ze hebben een gedeelte van de woning verbouwd tot een appartement voor gasten. En wij hebben in hun fantastische appartement van een korte vakantie genoten. Het appartement is van alle gemakken voorzien! Emmy en Wilbert wonen in het 'Toscane van Polen', een heuvelachtige omgeving. Op een klein eindje rijden kom je al meer in een bergachtig gebied (vlakbij Reuzengebergte): wandelen, fietsen, zwemmen... Mogelijkheden genoeg! Een week of een weekend bij Emmy en Wilbert is een aanrader! Trots dat het zo mooi geworden is.

Gereisd met partner in juli 2018

Vakantiehuis Dom w Sadzie info