Vakantiehuis Dom w Sadzie

9,3

42 reviews over Vakantiehuis Dom w Sadzie in het Nederlands

Janny
11-6-2018

Goed en gastvrij. Prachtige omgeving voor de natuurliefhebbers.

Heerlijk thuiskomen

Familie Timmerman - van Straaten
10-6-2018

Wij verbleven voor de tweede keer bij de familie Bakker in Zuid Silezië. Het voelde als thuiskomen bij de Bakkertjes, we werden ontvangen in een heerlijk schoon huis. De koekjes en bloemen stonden weer op tafel en onze bedden waren weer opgemaakt. Handdoekenpakket voor een ieder, zalig! Weer genoten we van de natuur, de prachtige glooiende velden, nu kanariegeel gekleurd. Vroege ochtendwandelingen, waarbij de zonnestralen door de wolken doorbraken en het koolzaad nog net even mooier kleurde. Reeën die voor je uit wegsprongen, veldleeuweriken boven het koolzaad.

Iedere ochtend om de boerderij twee wielewalen horen en uiteindelijk kunnen spotten. In de verte de koekoek je lekker horen uitlachen, wat wil je nog meer?

Wilde zwijnen zien? Ook die zijn gespot.

De mannen zijn nog in de sneeuw geweest op het Reuzegebergte. Ook de stadjes in de omgeving bezocht, lekker gegeten, kortom weer volop genoten!

Ellen
14-11-2017

Heerlijke plek,prachtige omgeving . Voor de 2e keer geweest en gaan zeker nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Dom w Sadzie voor je op een rij gezet:

Ook in de herfst een aanrader!

P. Meijer
    14-11-2017

Voor de eerste keer Polen in de herfst bezocht. Echt een aanrader, de herfstkleuren en de vergezichten zijn prachtig. Wij verbleven in het sfeervolle vakwerkhuisje. Onze dochter heeft een aantal buitenritten te paard gemaakt onder begeleiding van de dochter des huizes. Mijn man heeft heerlijk door de bossen gefietst. Pools servies is aangeschaft in het aardewerkstadje Bunzlau/Boleslawiec. We hebben veel gewandeld in de nabije omgeving en daarbij door oneindige bossen, langs stromende beekjes, over heuvels en akkers gewandeld. Hier wandel je nog uren zonder een mens tegen te komen. Verder het gezellige stadje Jelenia Gora en een spectaculaire uitzichttoren in Tsjechië bezocht. Oh ja, de verse eitjes vielen in goede aarde.

Wij hebben echt heerlijk genoten! Helemaal tot rust gekomen en afentoe bij Emmy opgewarmd bij de kachel met een kopje thee, echt super gastvrij.

Een mooie omgeving met alle rust, vlak bij de stad en allerlei bezienswaardigheden.

Ook een dag met haar dochter op pad geweest de natuur in op de rug van één van hun paarden, fantastisch dat dit zo kon en wat heb ik genoten!

Dankjewel voor deze heerlijke dagen in een leuk huisje op jullie erf, wij komen zeker nog een keer terug!

Herfst! Wat een kleuren!

Miriam
    29-10-2017

Het huis ligt in een heel mooi gebied. In de dagen dat ik er was was het schitterend weer. Strakblauwe lucht, zon en een heerlijke temperatuur. De kleur van het zonlicht is warm en in de natuur zijn de herfstkleuren fantastisch. Emmy en ik hebben mooie wandelingen gemaakt, vlakbij huis, maar ook in de bergen. Heerlijke gesprekken gehad. En zoals altijd voelde ik me zeer welkom bij de gastvrije familie Bakker. Voor herhaling vatbaar!

Een rustig en -vriendelijk, mooi vakantie adres

Henk Houtzager
    1-10-2017

Als je van de natuur en stilte houd en tevens van kleinvee en paarden, dan is dit een geweldig adres. Zeer vriendelijke eigenaren, lekkere verse eitjes en fijne mensen om mee te babbelen, wat nieuwtjes uit NL uit te wisselen .Een mooie omgeving waar het goed wandelen is of te paard rijden. Heel mooie regio om te bekijken. Een aanrader!

Thuisgevoel in Polen

Freya Mostert
    21-9-2017

Fijn rustige plek, leuk huisje, mooi uitzicht. Perfect voor kinderen: dierenvrienden en andere kinderen, trampoline en veilige speelplekken op het erf en land eromheen.Gastvrije eigenaren die goed advies geven en wegwijs maken in de omgeving.

Een zeer natuur en rustgevende plek.

Arjen Boerman
    15-9-2017

Verblijf in het huisje was top, ook de gastvrijheid is super. Vele jaren geleden veel in NO-Polen op natuurreizen geweest en in 2012 het zuidwesten van Polen. Gebied is zeer geschikt voor uitgestrekte wandeling onder begeleiding van Emmy en de honden of zodra de omgeving wat beter bekend is zelfstandig. Voor mij voelt het als thuiskomen, waar ik weer helemaal zen vertrek na vele uren zwerven door de bossen en velden of kabbelende beekjes. Kortom zeker de moeite waard om op vakantie te gaan en te genieten van de prachtige natuur en indien u ervan houdt ook de overal zichtbare cultuur en geschiedenis!

Thuiskomen!

E. Meester
    14-9-2017

Na deze zomer voor de vierde keer bij Wilbert en Emmy te hebben verbleven, kunnen we nu met 100% zekerheid zeggen dat Polen nooit verveelt! We hebben in zowel het huisje als het appartement verbleven verdeeld over de vakanties, deze zijn ons beide ook geweldig bevallen. Je hebt alles wat je nodig hebt en het ziet er allemaal gewoon superstrak en gezellig uit. De badkamers van beide vertrekken zijn bijvoorbeeld echt prachtig, Poolse natuur in je muur! Het voelt iedere keer dat we komen weer een beetje als thuiskomen door de fijne en verwelkomende sfeer die de Bakkers hebben gecreëerd. Absoluut een dikke aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Dom w Sadzie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dom w Sadzie in Stara Kamienica , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dom w Sadzie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dom w Sadzie scoort een 9.3 uit 10 op basis van 45 reviews.