Vakantiehuis Dom w Sadzie

47 reviews over Vakantiehuis Dom w Sadzie in het Nederlands

Verliefd op het prachtige Dom w Sadzie. 💖

Jack & Conny
24-9-2018

Dom W Sadzie.... een prachtig gerenoveerd Vakwerkhuisje op het boerenerf van de Nederlands sprekende eigenaren Wilbert en Emmy. Super lieve mensen! Emmy spreekt ook Pools en dat is heel handig. Op een dag bezeerde één van onze honden zijn poot en een bezoek aan de dierenarts was nodig. Emmy was zeer betrokken en regelde voor ons een bezoek. Daarnaast was Emmy voor ons de wandelende VVV. Zij weet mooie verborgen plekjes, weggetjes, heerlijke restaurantjes, etc.

Wilbert heeft, naast zijn prachtige verzameling rijtuigen, gouden handen! Zo heeft hij het Vakwerkershuisje omgetoverd tot een ware droomplek. Zo vind ik de badkamer werkelijk fantastisch! Zodra de natuurstenen muur nat werd van het douche water, leken de stenen wel diamant.

Ook TOP: Vanuit de woonkamer loop je zo de tuin in. Pruimenbomen, frambozenstruiken, mooie bloemen, de geweldige fikplek, etc.

Dom W Sadzie is niet in 950 letters te beschrijven.

Dom W Sadzie is 💖.

Een aanrader!

Peter en Alexandra
10-9-2018

Een hele fijne week doorgebracht in een sfeervol vakwerkhuis aan de voet van de bergen van Polen. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw met zelfgebakken koekjes en een bloemetje op tafel. De bedden waren opgemaakt, handdoeken en wandelkaart lagen klaar. Ook onze twee honden waren welkom. We hebben heerlijk gewandeld in het Ijzergebergte en Reuzengebergte en genoten van de natuur en mooie vergezichten. Ook was het contact met de gastheer en gastvrouw erg prettig. Er werd mee gedacht over uitstapjes en we kregen menig nuttige tip over mooie te bezoeken plekken zoals zwemmen in een meer. Ook hebben we lekker gerelaxt in de tuin voor "ons" huisje en genoten van alle dieren (kippen, paarden, honden en hangbuikzwijn die rondom het huis rondzwierven). Lekker gegeten in verschillende restaurants en sportieve uitdagingen aangegaan in de bergen. Kortom: een hele fijne vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk, wij willen nog een keer !

Marnix en Ingrid
22-8-2018

Wij hebben hier drie fantastische weken gehad! Bij aankomst troffen we een brandschoon huisje aan en er stonden zelf gebakken koekjes klaar! Het is op de boerderij heerlijk, als wij buiten zaten (augustus) rook je al het heerlijke fruit, we hebben er heerlijk van gesnoept, de kinderen hebben heerlijk gespeeld en waren dol op de dieren. Ook de paardrijlessen vonden ze geweldig. In de omgeving is er veel te doen, heerlijk wandelen, dammetje bouwen in een beekje, speuren door het bos met Emmy, bramen plukken, dino park bezoeken, kasteeltje en plaatsjes bezichtigen, dagje Wroclaw, treinenmuseum, shoppen met onze tienerdochter het kan allemaal

Genieten in Polen

Fam. De Boer
20-8-2018

Afgelopen juli zijn we bij Emmy en Wilbert geweest in hun prachtig gerenoveerde huis. Ze hebben een gedeelte van de woning verbouwd tot een appartement voor gasten. En wij hebben in hun fantastische appartement van een korte vakantie genoten. Het appartement is van alle gemakken voorzien! Emmy en Wilbert wonen in het 'Toscane van Polen', een heuvelachtige omgeving. Op een klein eindje rijden kom je al meer in een bergachtig gebied (vlakbij Reuzengebergte): wandelen, fietsen, zwemmen... Mogelijkheden genoeg! Een week of een weekend bij Emmy en Wilbert is een aanrader!

Trots dat het zo mooi geworden is.

Fantastic Holiday

Niels de Graaf
4-8-2018

Voor de 3e keer deze fanatastische plek bezocht. Wederom met open armen ontvangen. De plek en de accommodatie is werkelijk fantastisch. Mijn kinderen hebben zich prima vermaakt en er is genoeg te doen in de omgeving. Absoluut een aanrader!!

Janny
11-6-2018

Goed en gastvrij. Prachtige omgeving voor de natuurliefhebbers.

Heerlijk thuiskomen

Familie Timmerman - van Straaten
10-6-2018

Wij verbleven voor de tweede keer bij de familie Bakker in Zuid Silezië. Het voelde als thuiskomen bij de Bakkertjes, we werden ontvangen in een heerlijk schoon huis. De koekjes en bloemen stonden weer op tafel en onze bedden waren weer opgemaakt. Handdoekenpakket voor een ieder, zalig! Weer genoten we van de natuur, de prachtige glooiende velden, nu kanariegeel gekleurd. Vroege ochtendwandelingen, waarbij de zonnestralen door de wolken doorbraken en het koolzaad nog net even mooier kleurde. Reeën die voor je uit wegsprongen, veldleeuweriken boven het koolzaad.

Iedere ochtend om de boerderij twee wielewalen horen en uiteindelijk kunnen spotten. In de verte de koekoek je lekker horen uitlachen, wat wil je nog meer?

Wilde zwijnen zien? Ook die zijn gespot.

De mannen zijn nog in de sneeuw geweest op het Reuzegebergte. Ook de stadjes in de omgeving bezocht, lekker gegeten, kortom weer volop genoten!

Ellen
14-11-2017

Heerlijke plek,prachtige omgeving . Voor de 2e keer geweest en gaan zeker nog een keer terug.

Ook in de herfst een aanrader!

P. Meijer
14-11-2017

Voor de eerste keer Polen in de herfst bezocht. Echt een aanrader, de herfstkleuren en de vergezichten zijn prachtig. Wij verbleven in het sfeervolle vakwerkhuisje. Onze dochter heeft een aantal buitenritten te paard gemaakt onder begeleiding van de dochter des huizes. Mijn man heeft heerlijk door de bossen gefietst. Pools servies is aangeschaft in het aardewerkstadje Bunzlau/Boleslawiec. We hebben veel gewandeld in de nabije omgeving en daarbij door oneindige bossen, langs stromende beekjes, over heuvels en akkers gewandeld. Hier wandel je nog uren zonder een mens tegen te komen. Verder het gezellige stadje Jelenia Gora en een spectaculaire uitzichttoren in Tsjechië bezocht. Oh ja, de verse eitjes vielen in goede aarde.

Wij hebben echt heerlijk genoten! Helemaal tot rust gekomen en afentoe bij Emmy opgewarmd bij de kachel met een kopje thee, echt super gastvrij.

Een mooie omgeving met alle rust, vlak bij de stad en allerlei bezienswaardigheden.

Ook een dag met haar dochter op pad geweest de natuur in op de rug van één van hun paarden, fantastisch dat dit zo kon en wat heb ik genoten!

Dankjewel voor deze heerlijke dagen in een leuk huisje op jullie erf, wij komen zeker nog een keer terug!

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dom w Sadzie in Stara Kamienica , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dom w Sadzie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.