Stara Kamienica

We hebben een aantal aanbieders voor Stara Kamienica voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Stara Kamienica voor je op een rij gezet:

Reviews over Stara Kamienica

Heerlijk genoten van natuur, cultuur en verblijf!

Jan-maarten Kreulen,
    19-1-2019

Heerlijk een week genoten in het prachtige Polen. De accemodatie is keurig schoon, gezellig en beschikt over goede bedden. Het staat midden in de natuur, je loopt zo de bossen in. Gastvrouw Emmy en haar man Wilbert waren zeer vriendelijk en wisten mij allerlei leuke dingen te vertellen over de omgeving.

Een aanrader om te doen is een dag de bergen in te gaan, in ongeveer 15 minuten met de skilift naar boven en daar is een totaal andere wereld.

Dom W Sadzie raar ik iedereen aan! De ideale plek voor natuur, cultuur en rust!

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Verliefd op het prachtige Dom w Sadzie. 💖

Jack & Conny,
    24-9-2018

Dom W Sadzie.... een prachtig gerenoveerd Vakwerkhuisje op het boerenerf van de Nederlands sprekende eigenaren Wilbert en Emmy. Super lieve mensen! Emmy spreekt ook Pools en dat is heel handig. Op een dag bezeerde één van onze honden zijn poot en een bezoek aan de dierenarts was nodig. Emmy was zeer betrokken en regelde voor ons een bezoek. Daarnaast was Emmy voor ons de wandelende VVV. Zij weet mooie verborgen plekjes, weggetjes, heerlijke restaurantjes, etc.

Wilbert heeft, naast zijn prachtige verzameling rijtuigen, gouden handen! Zo heeft hij het Vakwerkershuisje omgetoverd tot een ware droomplek. Zo vind ik de badkamer werkelijk fantastisch! Zodra de natuurstenen muur nat werd van het douche water, leken de stenen wel diamant.

Ook TOP: Vanuit de woonkamer loop je zo de tuin in. Pruimenbomen, frambozenstruiken, mooie bloemen, de geweldige fikplek, etc.

Dom W Sadzie is niet in 950 letters te beschrijven.

Dom W Sadzie is 💖.

Gereisd met partner in juli 2018

Een aanrader!

Peter en Alexandra,
    10-9-2018

Een hele fijne week doorgebracht in een sfeervol vakwerkhuis aan de voet van de bergen van Polen. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw met zelfgebakken koekjes en een bloemetje op tafel. De bedden waren opgemaakt, handdoeken en wandelkaart lagen klaar. Ook onze twee honden waren welkom. We hebben heerlijk gewandeld in het Ijzergebergte en Reuzengebergte en genoten van de natuur en mooie vergezichten. Ook was het contact met de gastheer en gastvrouw erg prettig. Er werd mee gedacht over uitstapjes en we kregen menig nuttige tip over mooie te bezoeken plekken zoals zwemmen in een meer. Ook hebben we lekker gerelaxt in de tuin voor "ons" huisje en genoten van alle dieren (kippen, paarden, honden en hangbuikzwijn die rondom het huis rondzwierven). Lekker gegeten in verschillende restaurants en sportieve uitdagingen aangegaan in de bergen. Kortom: een hele fijne vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk, wij willen nog een keer !

Marnix en Ingrid,
    22-8-2018

Wij hebben hier drie fantastische weken gehad! Bij aankomst troffen we een brandschoon huisje aan en er stonden zelf gebakken koekjes klaar! Het is op de boerderij heerlijk, als wij buiten zaten (augustus) rook je al het heerlijke fruit, we hebben er heerlijk van gesnoept, de kinderen hebben heerlijk gespeeld en waren dol op de dieren. Ook de paardrijlessen vonden ze geweldig. In de omgeving is er veel te doen, heerlijk wandelen, dammetje bouwen in een beekje, speuren door het bos met Emmy, bramen plukken, dino park bezoeken, kasteeltje en plaatsjes bezichtigen, dagje Wroclaw, treinenmuseum, shoppen met onze tienerdochter het kan allemaal

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Genieten in Polen

Fam. De Boer,
    20-8-2018

Afgelopen juli zijn we bij Emmy en Wilbert geweest in hun prachtig gerenoveerde huis. Ze hebben een gedeelte van de woning verbouwd tot een appartement voor gasten. En wij hebben in hun fantastische appartement van een korte vakantie genoten. Het appartement is van alle gemakken voorzien! Emmy en Wilbert wonen in het 'Toscane van Polen', een heuvelachtige omgeving. Op een klein eindje rijden kom je al meer in een bergachtig gebied (vlakbij Reuzengebergte): wandelen, fietsen, zwemmen... Mogelijkheden genoeg! Een week of een weekend bij Emmy en Wilbert is een aanrader!

Trots dat het zo mooi geworden is.

Gereisd met partner in juli 2018
Stara Kamienica scoort een 8,2 uit 10, op basis van 9 reviews