Camping Mirsk

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtige camping

Wat een view, 28-8-2017

Hoewel het niet druk was op de camping was het er wel prima vertoeven. Schone sanitair en prima aangelegde velden en stroom. Prachtig uitzicht op de bergen. Je mag er ook kampvuur maken. Verder weinig voor kinderen.

Zwembad was helaas niet te gebruiken omdat het groen was.

Gezellige camping voor zowel rust of activiteit

J.s. Snip, 22-8-2017

Onze eerste ervaring met het land Polen. Op deze camping zijn wij hartelijk ontvangen door de camping beheerders. De plek waar we stonden was ruim genoeg, ook met de mede kampeerders op ons veldje hadden we leuk contact.

De toiletruimten waren schoon en je kunt er lekker warm douchen. Wij zijn meerdere malen in de kantine wezen eten het was een plateservice die alle lof verdient. Tijdens de WK finale van het Nederlands dames voetbalteam werden er chips en warme hapjes geserveerd voor de aanwezige toeschouwers in de kantine. (waar vindt je dat nog?). De camping heeft een mooie ligging vanuit je staanplaats zie je de reeën uit het bos komen om op de open plekken te grazen. Om de omgeving te verkennen geeft de campingbeheerder desgevraagd uitleg over de mogelijkheden. Wij zijn bij de gondelbaan geweest en vanaf boven naar beneden gewandeld. Ook de grote waterval in de buurt was een hele beleving vooral de tocht er naar toe. Voor de jeugd is er een zwembad, skelters, speeltuintje en een kampvuur plaats. Vanuit Apeldoorn bedankt voor de fijne week.

Gemoedelijke camping op mooie plek

Fam de Haan, 16-8-2017

Deze camping was onze eerste Polen-ervaring. We kwamen vanuit Tsjechië en verbleven hier een weekje.

De uitbaters (niet de eigenaren?) waren vriendelijk, maar redelijk afstandelijk. Er werd geen persoonlijke/ schriftelijke informatie uit de omgeving verstrekt, wel stond er een info-bord met plattegrond op de camping.

We mochten zelf een plek op het tentenveld uitkiezen. 's Avonds kon je vanaf dit deel van de camping de hertjes het bos uit zien lopen en spelen in het gras. Bijzonder. Onze kinderen waren dolblij met het opzetzwembad met groen water, de kampvuurplek en het kleine speeltuintje. Door de kleinschaligheid spelen alle kinderen samen.

In de omgeving is genoeg te zien en te beleven, alles voor schappelijke prijzen. Wel opvallend vonden wij toeristische acties zoals bij een boswandeling naar een ruïne: Je betaalt bij entree van het natuurgebied en bij aankomst van het kasteel blijk je daar nogmaals entree voor te moeten betalen. Geen grote bedragen, maar wel typisch dat het nergens aangegeven staat.

Met de kabelbaan Ski en Sun de berg op was het duurste uitje van onze hele vakantie. Echte toeristische prijzen aldaar. Maar wel een adembenemend uitzicht en struiken vol bosbessen om te plukken.

Eten in Polen is geen culinair hoogstandje, maar goed te doen en voor schappelijke prijzen. Het bier is er, net als in Tsjechië, goedkoper dan de frisdrankjes!

Een leuke plek om dit deel van Polen te ontdekken en om uit te rusten op een gemoedelijke camping met schoon sanitair! Bedankt.

Mooi uitzicht, ruime plaatsen, schoon

Mariska uit Vianen bij Cuijk, 12-8-2017

Echt fijn is het douchen zonder muntjes. Het warme water bijneem afwasplaatsen is echt warm! De plaatsen zijn ruim, er is vanaf iedere plaats mooi uitzicht op het gebergte en de landelijke omgeving. Vriendelijke ontvangst en hulp tijdens je verblijf. Bijzonder mooie streek om te fietsen, te wandelen, de bergen op te gaan.

Ruimte voor badminton, volleybal en voetbal. Rustige camping, je kunt goed slapen. Er is een kleine, gezellige kantine met tv waar we met de liefhebbers het dameselftal Europees kampioen hebben zien worden.

Goede camping om Polen te ontdekken

F. Thomasson, 17-9-2016

Voor ons de eerste keer Polen.. wat kan je verwachten? Een mooie, betaalbare, goed onderhouden camping. Wij stonden (vouwwagen) op een plek met veel schaduw. Er is veel te doen in de nabije omgeving en daarom vonden wij het een goede plek om kennis te maken met Polen, vooral de natuur is er prachtig. De laatste avond in de kantine gegeten en dat was lekker. De eigenaren zijn vriendelijk en hebben ons zelfs nog geholpen met onze auto die het af liet weten.

Als je wilt ontdekken wat Polen te bieden heeft is dit een goed adres!

Heerlijke vakantie gehad!

Familie Thijssen, 13-9-2016

Deze zomer 1,5 week op deze camping gestaan met onze tent. We mochten zelf onze plek kiezen, er was op dat moment nog wat keus. Een mooie plek aan de rand van het Reuzengebergte. Geregeld reeen gezien op 20 meter afstand van onze tent, prachtig!

Eigenaren waren altijd vriendelijk en bereid om vragen te beantwoorden en uitleg te geven over de omgeving. Vakantie was met ons zoontje van 1 ook goed te doen. Voldoende schaduw, kinderstoel en kregen zelfs een klein badje te leen zodat ook hij zich af kon koelen.

Ook hebben we een aantal keer op het terras gedineerd en dat is ons heel goed bevallen! Oa heerlijke forel en goede bediening. Zeker een plek om terug te keren!

Fijne vakantie gehad!

familiebergen, 30-8-2016

In juli deze camping bezocht en gebruik gemaakt van een een huur vouwwagen. Dat is ons reuze goed bevallen. Het was netjes in orde en als er iets was waren de eigenaren bereid te helpen. Mooie omgeving waar veel te doen is (vraag naar de folder). De camping zelf is rustig en ideaal voor kinderen. Het eten in de kantine is lekker en makkelijk dat het er is. Het sanitair wordt goed schoongehouden. De kampvuren waren gezellig!

Al met al een prettige vakantie gehad en respect voor de eigenaren die deze camping van 0 hebben opgebouwd naar wat het nu is.

Wij zijn hier als eerste terecht gekomen in Polen op onze rondreis door polen/slowakije, de camping is gelegen in een straat waar je liever geen tegenliggers tegen komt. Wij waren met een grote camper en hadden de heenrit naar de camping gelukkig geen tegenliggers want de weg is echt heel smal. Toen we weg gingen kwamen we wel 2 tegenliggers tegen en ik kan je zeggen dat is echt niet fijn! De camping ligt wat afgelegen en met onze stadsfietsen is het eigenlijk niet te doen om daar veel te fietsen (of je moet een uitmuntende conditie hebben) Op de Camping is een zwembadje (wel erg koud!) en een leuk speeltuintje voor de aller kleinste. Sanitair is prima in orde zeker voor poolse begrippen. (maar goed het zijn ook NL eigenaren) De eigenaren komen wat nors over en staan ook niet echt open voor een gezellig gesprek. De prijs vonden we wel aan de hoge kant zeker nu we achteraf hebben gezien wat voor prijzen er nog meer zijn voor andere campings en die van wel van echte poolse eigenaren zijn. De plaats konden we niet zelf uitkiezen en werden op een veldje geplaatst 2de van onder aan de linkse kant, waar de grond nogal zacht en drassig was wij dachten als dat maar goed gaat met weg rijden. Volgende dag regende het flink gelukkig konden wij prima weg komen maar onze buren ook met een camper kwamen vast te zitten doordat ze erg scherp moesten draaien om van hun plek weg te kunnen. niet heel erg fijn dus, Als je met zware campers of etc komt zou ik daar niet willen staan houd er dus rekening mee dat je je camper of caravan in de juiste uitrijrichting zet!

Voor ons was dit de eerste maar ook de laatste keer Camping Mirsk..... we hebben zoveel mooiers en gezelligers gezien ;)

Nette, gemoedelijke camping op super plek!

Fam. Bloemendal, 28-8-2016

Wij hebben twee weken met onze caravan op deze camping gestaan, op het bomenveld (schaduwplek) Het is netjes onderhouden en rustig. Vooral het prachtige uitzicht op het dal met de reeën die vlakbij lopen is fantastisch. Het sanitair is netjes en schoon. De eigenaren zijn behulpzaam. Wij hadden onze hond mee en die heeft zich ook goed vermaakt. Voor kinderen is het veilig (omheind) en er is genoeg te doen in de mooie omgeving.

Doen: de waterval in Szklarska, slot Czocha (Lesna) en de dorpjes Karpacz en Szklarska Poreba. Voor ons een camping om nog weer eens naar toe te gaan.

Nooit weer, een gehuurde tent moet in orde zijn!

Fam. C., 23-8-2016

Kleine camping met een mooi uitzicht op het dal aan Het Reuzengebergte.

De voor 2 weken gehuurde vouwwagen voldeed niet aan de verwachtingen, gewekt door de website. (zeer dun matje op tweede 2-persoonsbed ipv goed stevig matras, rits naar slaapcabines was kapot, te klein grondzeil, waardoor overal gras in voortent, geen kastruimte om spullen in op te bergen en meerdere kleine gebreken aan de tent).

De stroom voor alle volgende gasten op ons veld moest uit onze voortent gehaald worden ivm te weinig stroompunten.

Op de eerste dag direct aan de bel getrokken. Enkele gebreken werden wel opgelost maar de klachten werden erg gebagatelliseerd en geëxternaliseerd naar het weer, oude vouwwagen en ‘daar is de prijs ook naar’. . De rits kon uiteraard niet worden gemaakt en we kregen een nieuw grondzeil, dat we er dan zelf maar in moesten leggen!

Nadat de tweede dag bleek dat de tent lek!! was (mijn zoontje werd wakker met een kletsnat dekbed en ook ons matras wat nat was geworden), besloten wij te gaan overleggen om na 1 week weg te gaan en voor te stellen de rest van het geld 50/50 te delen. Dit werd uiteindelijk niet geaccepteerd door de eigenaar. We zijn de derde dag (waar we ook nog een bord met veel etensresten in het servies vonden) per direct weggestuurd en op straat gezet! We kwamen er toch niet uit, we kwamen steeds met nieuwe dingen en wij zouden negatieve invloed hebben op de camping. We kregen gelukkig wel al ons geld terug, behalve de drie nachten.

Niet één keer in dit hele traject is er iets gezegd in de trant van: “Wat vervelend allemaal……..” Wij hebben dit nog nooit meegemaakt en hopen dit ook nooit meer mee te maken!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mirsk in Mirsk / Giebultow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mirsk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mirsk scoort een 8.19 uit 10 op basis van 59 reviews.