Camping Mirsk

8.3Fantastisch

Polen, Dolnoslaskie, Mirsk / Giebultow

8.3Fantastisch

65 reviews over Camping Mirsk

• 2019
    9Fam gerritsen26-08-2019

Fantastisch echt vakantie

Fantastische,gezellige camping met een schitterend uizicht. Wij stonden met onze tent als enige op het veld voor de camping in 1 woord prachtig. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Er hangt een gemoedelijke sfeer. En onze dochter van 4 heeft zich heerlijk vermaakt met een vriendinnetje leuk speeltuintje leuk zwembad helaas was die een paar dagen leeg vanwege de droogte. Prachtige omgeving genoeg te doen en te zien en alles heel goedkoop. Wij komen zeker een keer terug want op camping mirsk ervaar je pas echt wat kamperen is. Rust en natuur

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam. Bloemendal07-08-2019

Mooiste uitzicht ooit!

Wij hebben een week het appartement 'het theehuis' gehuurd. Wat een prachtig uitzicht (rondom ramen)! Een fijn, ruim appartement (net nieuw gebouwd) met een mooie badkamer. Van de afwasplaats hebben wij geen last gehad, levert eerder gezellige gesprekken, je verblijft immers op een camping. Anders moet je op een vakantiepark gaan zitten... Onze kinderen vonden de camping heerlijk, spelen in de zandbak, glijbaan en het zwembad. Kampvuur maken ook helemaal top. Ook veel vriendjes om mee te spelen. Camping is kleinschalig en goed omheind en daarom veilig. Sanitair prima en lekker eten in de kantine. Veel te doen in de omgeving en prettig geprijsd. We gaan zeker nog een keer terug want we zijn nog niet uitgekeken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Kees30-07-2019

Net niet

Op zich een mooi gelegen camping met ruime plaatsen. Op de site wordt een modern hygiënisch sanitairgebouw genoemd, dat hebben wij niet kunnen vinden. Het gebouw is gewoon een oude Poolse schuur, sanitair is mwah... (niet altijd even fris). Warm water is wel een dingetje, dat is niet altijd aanwezig.

Je kunt ook een huisje huren, houdt er dan wel rekening mee dat de halve camping bij je komt afwassen (afwasplek aan de buitenmuur).

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Hans21-07-2019

Goede camping met mooi uitzicht op ijzergebergte

goede camping op ruim terrein. Verder naar achteren en weide voor tenten zonder elektra, vooraan met. Prachtig uitzicht op ijzergebergte in de verte. Kleine kaart met verschillende gerechten om bij aankomst te eten, geen echt restaurant maar ok. Douches gratis en warm. Op sommige momenten stankoverlast van (ik denk) septic tank. Al met al een aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Heidi28-08-2018

Dit uitzicht zou je altijd willen hebben

Nog nooit zulk mooi uitzicht gehad! Prachtig! Verder prettige camping, kleinschalig genoeg, de kinderen 3 en 5 jaar vonden dit de beste camping, ze hebben zich vooral bezig gehouden met sprinkhanen vangen in het veld voor de camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9CB10-08-2018

Prachtig

Mooie verzorgde kleine camping met net sanitair. Grote plaatsen met prachtig uitzicht op de omgeving. Klein zwembad maar voldoende om even af te koelen. Heerlijk gegeten op het terras. Goed verzorgd. Leuk om 's avonds de herten uit het bos zien komen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Wat een view28-08-2017

Prachtige camping

Hoewel het niet druk was op de camping was het er wel prima vertoeven. Schone sanitair en prima aangelegde velden en stroom. Prachtig uitzicht op de bergen. Je mag er ook kampvuur maken. Verder weinig voor kinderen. Zwembad was helaas niet te gebruiken omdat het groen was.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9J.s. Snip22-08-2017

Gezellige camping voor zowel rust of activiteit

Onze eerste ervaring met het land Polen. Op deze camping zijn wij hartelijk ontvangen door de camping beheerders. De plek waar we stonden was ruim genoeg, ook met de mede kampeerders op ons veldje hadden we leuk contact. De toiletruimten waren schoon en je kunt er lekker warm douchen. Wij zijn meerdere malen in de kantine wezen eten het was een plateservice die alle lof verdient. Tijdens de WK finale van het Nederlands dames voetbalteam werden er chips en warme hapjes geserveerd voor de aanwezige toeschouwers in de kantine. (waar vindt je dat nog?). De camping heeft een mooie ligging vanuit je staanplaats zie je de reeën uit het bos komen om op de open plekken te grazen. Om de omgeving te verkennen geeft de campingbeheerder desgevraagd uitleg over de mogelijkheden. Wij zijn bij de gondelbaan geweest en vanaf boven naar beneden gewandeld. Ook de grote waterval in de buurt was een hele beleving vooral de tocht er naar toe. Voor de jeugd is er een zwembad, skelters, speeltuintje en een kampvuur plaats. Vanuit Apeldoorn bedankt voor de fijne week.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Fam de Haan16-08-2017

Gemoedelijke camping op mooie plek

Deze camping was onze eerste Polen-ervaring. We kwamen vanuit Tsjechië en verbleven hier een weekje. De uitbaters (niet de eigenaren?) waren vriendelijk, maar redelijk afstandelijk. Er werd geen persoonlijke/ schriftelijke informatie uit de omgeving verstrekt, wel stond er een info-bord met plattegrond op de camping. We mochten zelf een plek op het tentenveld uitkiezen. 's Avonds kon je vanaf dit deel van de camping de hertjes het bos uit zien lopen en spelen in het gras. Bijzonder. Onze kinderen waren dolblij met het opzetzwembad met groen water, de kampvuurplek en het kleine speeltuintje. Door de kleinschaligheid spelen alle kinderen samen.

In de omgeving is genoeg te zien en te beleven, alles voor schappelijke prijzen. Wel opvallend vonden wij toeristische acties zoals bij een boswandeling naar een ruïne: Je betaalt bij entree van het natuurgebied en bij aankomst van het kasteel blijk je daar nogmaals entree voor te moeten betalen. Geen grote bedragen, maar wel typisch dat het nergens aangegeven staat. Met de kabelbaan Ski en Sun de berg op was het duurste uitje van onze hele vakantie. Echte toeristische prijzen aldaar. Maar wel een adembenemend uitzicht en struiken vol bosbessen om te plukken. Eten in Polen is geen culinair hoogstandje, maar goed te doen en voor schappelijke prijzen. Het bier is er, net als in Tsjechië, goedkoper dan de frisdrankjes!

Een leuke plek om dit deel van Polen te ontdekken en om uit te rusten op een gemoedelijke camping met schoon sanitair! Bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Mariska uit Vianen bij Cuijk12-08-2017

Mooi uitzicht, ruime plaatsen, schoon

Echt fijn is het douchen zonder muntjes. Het warme water bijneem afwasplaatsen is echt warm! De plaatsen zijn ruim, er is vanaf iedere plaats mooi uitzicht op het gebergte en de landelijke omgeving. Vriendelijke ontvangst en hulp tijdens je verblijf. Bijzonder mooie streek om te fietsen, te wandelen, de bergen op te gaan. Ruimte voor badminton, volleybal en voetbal. Rustige camping, je kunt goed slapen. Er is een kleine, gezellige kantine met tv waar we met de liefhebbers het dameselftal Europees kampioen hebben zien worden.

Gereisd met partner in augustus 2017

2 tips over Camping Mirsk

• Wouter Bloemendal, 05-09-2013

Je kan er ook heerlijk eten!

• Roy, 18-04-2013

*Geiten melken bij de buurvrouw om 19.00 uur!

0 vragen over Camping Mirsk

• SchaduwplaatsenAanwezig