Mirsk / Giebultow

Reviews over Mirsk / Giebultow

Het is oke.

BG Oudega
    28-8-2016

Nette familie camping waar voornamelijk Nederland's gezinnenen komen. De camping ligt op een mooie locatie op enige afstand van de verschillende stadjes waar wat te doen is. De gratis douches zijn uitstekend, de bemoeizucht van de eigenaresse is minder. Verder vinden wij Euro 5 voor de was te laten doen aan de dure kant, dan mag je het zelf brengen, in de machine doen en ophalen, weinig service dus. Oh ja het staat ook niet op de prijslijst vermeld. Een klein dingetjes maar voor ons een regelrechte afknapper.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Fijne camping

Johan Bos
    14-8-2016

Gelegen in een geweldige omgeving met veel natuurschoon, vooral de bergen en bossen in de zeer nabije omgeving. Leuke kleinschalige camping met fijne beheerders die je van alle kanten helpen. Veel mogelijkheden om in de niet mooie uitjes te maken!

Gereisd Met partner in juli 2016

Klein plattelandsdorp, leuk!

fam-brenkman
    14-7-2015

Klein dorp met de nodige winkels. En in ieder geval 1 goed restaurantje (waarschijnlijk meer) Degene op het plein met de gele gevel (ff de naam kwijt) en verder familie bestemming bij uitstek Jelenia Gora (populair berg dorp) redelijk dichtbij. Lesna met het beroemde kasteel (Harry Potter sets) en je kan er heerlijk zwemmen in het stumeer en natuurlijk veel mogelijkheden om te wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig dorp

Roy
    18-4-2013

Een rustig plattelandsdorp met ik geloof een 4-tal supermarkten en een 3-tal eetgelegenheden. Verder nog een aantal winkeltjes en op een aantal dagen een markt. En verder kan ik alleen zeggen rustig dorp zonder enige vorm van toerisme wat dan ook wel weer zijn charme heeft. In ieder geval kan je er goed en goedkoop uit eten en is het leuk om even een terrasje te pikken en van de rust te genieten. Om cultuur te snuiven, althans gebouwen etc...moet je even verder rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prettig dorp

familie den Otter
    10-1-2013

Alle boodschappen kunnen in het dorp gedaan worden. Ook kan je er lekker eten. Het dorp kan wel hier en daar een opknapbeurt gebruiken. De supermarkten zijn 7 dagen per week open tot laat in de avond. De mensen zijn gemoedelijk en beleefd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mirsk / Giebultow scoort een 6,9 uit 10, op basis van 14 reviews