Hotel Villa Alfa

HotelWeer vandaag28°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Alfa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Alfa

Świetne miejsce, ale...

Paulina
20-4-2012

Pokoje bardzo ładne, podobnie łazienki, dobrze wyposażone. Jedyne na co można narzekać to suchy chleb na śniadanie. Ponadto wygląd siłowni znacząco odbiega (na niekorzyść) od tej ze zdjęć... urządzenia są popsute i rozrzucone byle jak . Uważam, że cena jest trochę wygórowane.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Alfa in Kudowa Zdroj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Alfa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Alfa scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.