Vakantiehuis Beztroski Dom

Vakantiehuis
Vakantiehuis Beztroski Dom
9,5

11 reviews over Vakantiehuis Beztroski Dom in het Nederlands

Een bestemming waar ik graag nog eens heen ga

Marije,
28-12-2017

In de tuin is veel plek om te relaxen in de hangmat, op een ligstoel of romantisch op de schommelbank terwijl de kinderen urenlang spelen bij het zwembad en op de trampoline. 's Avonds kun je ontspannen in de sauna met jacuzzi en open haard, je kunt er dan ook gezellig tafelvoetballen en sjoelen.

De omgeving is schitterend, de mensen zijn vriendelijk en er is heel veel te doen en te zien. Je kunt er goedkoop en heel smakelijk uit eten gaan. Wim en Greet geven betrouwbare tips voor restaurants en uitstapjes. Zij kunnen als tolk of gids meegaan en zijn met hun humor leuk gezelschap. Wim zit boordevol goede verhalen en kent de streek op zijn duimpje. Maak vooral een rondrit met hem, dan kom je op de mooiste plaatsen.

Je kunt er rodelen, wandelen naar hoge watervallen of naar de top van een berg, heel voordelig karten en paintballen, zwemmen, kanoën, fietsen, grotten en kastelen bezoeken. Ook shoppen kan hier heel goed. Mis de vele paleisjes niet met bijzonder mooie parken en neem er een drankje op het terras. Bezoek als het kan ook de jaarlijkse edelstenenmarkt in de omgeving en geniet onderweg van de wonderbaarlijke natuur.

Prachtige vakantie .

Julien Loots,
26-9-2017

Vriendelijk onthaal door Greet en Wim .

Wim heeft ons zeer goed gegidst en de mooiste plekjes van polen getoond .

Er zijn mooie wandelingen in de omgeving , Wim weet er alle uitleg bij te verstrekken .

Zijn uitleg over polen was zeer boeiend .

Gezellige en propere woning met een keuken waar alles aanwezig is , ook een vaatwasser .

Er is ook een tv met dvd en video met ontvangst van belgische en nederlandse zenders.

Er is een uitgebreid aanbod video 's .

Aan de woning een buiten terras met een mooie tuin , tafel met zitbanken , en een privé ligweide waar ook de kinderen heerlijk kunnen ravotten .

In de sauna en bubbelbad was het heerlijk vertoeven na een stevige wandeling .

Prachtig vakantiehuis in een rustige ongeving

Madelijn,
2-8-2017

We hebben een prachtige vakantie gehad. De omgeving is schitterend en heerlijk rustig nog weinig touristisch. Er is ontzettend veel te doen. Zowel de natuur als de cultuur is de moeite waars om te bekijken.

Bijzonder aangename en leerrijke ervaring.

Luc Steegmans
2-8-2016

Wim en Greet waren in onze vakantiewoning Beztroski Dom de perfecte gastheer en -vrouw. Beztroski Dom, een zeer ruim huis waar echt alles voorhanden is en waarin je je van meet af aan 100 procent thuis voelt (met voldoende privacy), ligt in een prachtige streek Nedersilezië, Sudetenland, vlakbij de Tsjechische grens. Als Vlaming krijg je sterk het aangename gevoel teruggeworpen te worden in de tijd. De streek is een venster op het agrarische leven van de jaren 60 in Vlaanderen. Een vlakbij gelegen miniatuurpark geeft je een mooi overzicht van het rijke cultuurpatrimonium van de omgeving, genoeg om zelfs meerdere malen deze streek te bezoeken. Wim zelf was hierbij onze gids en hij heeft dat met stijl en kennis van zaken gedaan..De Poolse taal is uiteraard een struikelblok maar ook hier hebben Wim en Greet ons vaak uit de nood geholpen. Op hun suggestie hebben we ook een lokale, kleurrijke markt bezocht, enkele kastelen in de buurt en vooral enkele van de lekkerste en goedkoopste restaurants van de streek. Alleen al voor het goedkope leven zou je naar Polen reizen. Je betaalt zowel op restaurant als in winkels zowat een vierde van de prijs in Vlaanderen. Als natuurliefhebber en hiker ben je er echt wel op je plek want in het nabijgelegen 'Reuzengebergte' kan je prachtige uitgestippelde trektochten maken. Wim bezorgt je graag de juiste wandelkaarten. Kortom: een bijzonder positieve ervaring was Polen met Wim en Greet als twee warme, gastvrije mensen.

Wat moet je nog meer, fijne gidsende Eigenaars ,veel natuur voor wandelaars en fietsers,veel kastelen en kerken ,zeer goede luchtkwaliteit ,en zeer goedkoop

Fantastisch, relaxed

Karina
1-9-2015

Erg mooi huis in een schitterende omgeving. Vanuit het huis is er in de directe omgeving al veel te doen, maar met een half uur tot een uur rijden kun je zoveel beleven dat wij aan 2 weken niet genoeg hadden. Zoveel zelfs dat wij eigenlijk nauwelijks aan wandelingen toe zijn gekomen.

Wim en Greet (de eigenaren) staan altijd voor je klaar met hulp of advies en kunnen je ook op veel locaties gidsen zodat je nog meer ziet. (Als mensen dat contact niet willen is dat ook geen probleem.)

Zoals elke keer weer Fantastisch!!!

fam. Rubbens
6-8-2015

Huis perfect in orde! Alle voorzieningen aanwezig! Tuin en omgeving prachtig!

Ontelbare dingen te zien en te doen in de streek. Lekker en heel betaalbaar eten en leuke terrasjes.

De overtreffende trap van gastvrijheid!

Familie Van Berkel-Keller
4-8-2015

Beztroski Dom is een ideale uitvalsbasis om alle bezienswaardigheden van Neder-Silezië te bezoeken. Dat zijn er nogal wat! Het gebied is sprookjesachtig mooi. De beheerders zijn het Belgische echtpaar Wim en Greet. Voor ons waren zij de overtreffende trap van gastvrijheid. Zij stellen werkelijk alles in het werk om de gasten een fantastische vakantie te bezorgen. Ze weten alles over de omgeving en de bezienswaardigheden. Ook gaan ze graag met je mee als gids. Ontzettend warme mensen. Wij komen volgend jaar graag weer terug.

De woning is ruim en smaakvol ingericht. Er is een eigen omheinde tuin en daarnaast een groot omheind speelveld voor gezamenlijk gebruik. Voor wandelaars is het gebied een paradijs. Je kunt de mooiste bergwandelingen maken en ook het vakantiehuis zelf is het startpunt voor verschillende wandelingen.

Beztroski Dom is ideaal voor gezinnen met kinderen. Vanuit de tuin heb je een adembenemend uitzicht op het Reuzengebergte en de hoogste top hiervan, Sniezka.

Geweldig goed! Aanrader!

Van Nieuwamerongen
2-8-2015

Een mooi huis met hele vriendelijke en behulpzame Belgische eigenaren. Ligt in een mooie omgeving waar heel veel te doen is. Grote speeltuin met zwembad, trampoline en schommel voor de kinderen. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken, geven heel veel goede tips over de omgeving en begeleiden je graag bij uitstapjes. Deze omgeving begint zich toeristisch te ontwikkelen en is tegelijkertijd nog lekker goedkoop. Een erg mooi wandelgebied. In dit deel van Polen kun je met Engels en/of Duits goed uit de voeten.

Hoewel we normaal nooit twee keer naar dezelfde locatie op vakantie gaan, werd voor Beztroski Dom toch unaniem door het hele gezin een uitzondering gemaakt... Absoluut een aanrader!

Een absolute aanrader

C.J. van Opijnen
19-9-2013

Geweldige vakantiebestemming in een prachtige streek. De gastvrijheid van de Belgische eigenaren is overweldigend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Beztroski Dom in Kowary, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Beztroski Dom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.