Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag23°11°
Appartement Przystanek Bavaria

We hebben een aantal aanbieders voor Przystanek Bavaria voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Przystanek Bavaria in het Nederlands

Super accommodatie met vriendelijk sfeer.

R.Schuurmans
12-4-2012

Hele fijne accomodatie.Nieuw gebouwd in december 2012. WIj waren de eerste Nederlanders. Erg vriendelijke ontvangst en ook de receptioniste deed er alles aan om ons helpen. Eigenaren spreken Engels en Duits. Met Engels kom je overal goed uit de voeten in Karpacz. Ruime kamers/appartementen. Nieuw ingericht, met kooplaatje, koelkast. Wij hadden1 slaapkamer met 2 persoonbed. In de woonkamer waren er nog 2 uitklapbedden, Prijs kwaliteit is top. Alleen jammer dat er geen ontbijt geregeld kan worden. Maar dat is op zich geen probleem. Op nog geen 3 minuten lopen ligt Hotel Artus waar je prima kunt ontbijten. Een gigantisch ontbijtbuffet, alles er op en er aan. Kost ongeveer € 4,50 p.p. Kinderen tot 12 jaar ongeveer 2,50. Przystanek Bavaria is echt aan te bevelen,. Het ligt direct aan de piste. Vanaf de voordeur stond je dus letterlijk op de piste. Liften zijn in beheer van eigenaren. Je krijgt dus een skipas van hen. Huur, les, materiaal allemaal top. Eigenaren regelen het.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Mar 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• RokenToegestaan
  • Aantal personen5 tot 6

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee, TV

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Przystanek Bavaria in Karpacz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Przystanek Bavaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.