Hotel Dziki Potok

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Dziki Potok voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Dziki Potok

Rozczarowani

Mirek
26-2-2012

Od Hotelu ktory oczekuje podobno 4-ej gwiazdki powinno sie duzo wiecej oczekiwac, powiem tyle: Jedzenie-moja zona gotuje lepiej , przez 8 dni nie zostalismy niczym zaskoczeni (kolacja ) nic specjalnego , sniadanie OK.

Pokoje OK , ale wybor programow telewizyjnych smiechu warte (7 programow w tym 3 Niemieckie ) w czasach gdzie kazda satelita ma kilkadziesiat programow jest to zenujace ze wieczorem nie ma na co popatrzec. - Bardzo glosno (bardzo slabo wyciszone pokoje), 3 noce nie przespane z powodu balangi wiekszych grup ktore to doslownie calymi nocami wedrowali z pokoju do pokoju , ale nie tylko te grupy , sciany chyba zacienkie bo slychac , doslownie wszystko co sasiad robi. Powiem jeszcze raz : oczekiwalismy za ta cene od tego prawie 4x hotelu duzo wiecej . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dziki Potok in Karpacz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dziki Potok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dziki Potok scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.