Hotel Pałac Jugowice

11 reviews over Hotel Pałac Jugowice

• 2017
    9Elizabeth06-08-2017

Heerlijk hotel

De omgeving is wat saai, er is niet heel veel te doen, maar voor een paar dagen prima. Het hotel is geweldig, prachtige moderne kamers en luxe badkamers. Zwembadje en sauna's in een tuin. Wel jammer dat er verder geen leuke zitjes in een tuin zijn, temeer omdat er ook geen balkons zijn. Prima restaurant en prima ontbijt, heerlijk gegeten. Jammer dat er in de omgeving niet gefietst of gewandeld kan worden. Wel een paar mooie kastelen om te bezichtigen.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Bianca25-07-2015

mooi hotel en omgeving

het is een mooi hotel goed onderhouden we hadden een ruime kamer de kamer is wel gehorig naar de buren het eten hadden we vie de touroperator bijgeboekt is niet bijzonder 1 x a la carte gegeten dit is een stuk beter personeel doet zijn werk maar ook niks meer en heeft weinig interesse om je te helpen in het engels

• 9Paul26-07-2014

Echt een aanrader voor het geld

Echter het is niet zo goed als ze zelf doen voorkomen en als je de reviews leest Het eten is niet zo hoogstaand als de indruk die gewekt wordt, anderzijds voor wat het kost is het weer geweldig Kamer zijn heerlijk, evenals de badkamer .De televisie is wel weer een postzegel aan de muur zonder een zender zoals BVN. Het ontbijt stelt weinig voor en het deel wat het wat luxe maakt dat hoeft de gemiddelde Nederlander niet in de ochtend zoals olijven, zilveruitjes, augurken en een soort aardappelsalade. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, echter het Engels is bij velen niet goed, verwacht bijvoorbeeld geen uitleg bij het eten De prijzen in het hotel zijn zeer schappelijk, bijvoorbeeld een halve liter bier voor €2.25.

Desondanks dat het hotel niet helemaal zijn verwachtingen waar maakt kan ik het zeer aanraden, dit komt voornamelijk door het prijsniveau Voor de prijsklasse is het een uitstekend hotel en de omgeving zal je niet teleurstellen.

• 9Sylvana 25-04-2014

Mooi Hotel in een prachtige omgeving

Hotel Palac Jugowice is zeker een aanrader om te verblijven. Afgelopen week ben ik zes dagen verbleven in dit hotel. Het heeft een erg mooie ligging tussen de bossen van Jugowice. Het is echt een luxe 4-sterrenhotel, met hele mooie modern ingerichte schone kamers. Ik kreeg dan ook meteen het gevoel van rust en comfort wanneer ik het hotel binnen kwam. Daarnaast is het eten in het restaurant ook erg goed en wordt het op een leuke manier geserveerd!

• 8Francis van Jette02-09-2013

Prachtig gelegen hotel

Prachtig gelegen hotel in een mooie natuur. Het hotel, met een heel mooie tuin, was een voormalig 19de eeuws Pruisisch jachtslot. Ruime kamers. Geen kruiers om de koffers op de kamer te brengen. Gratis Wifi.

• 9Ineke17-09-2012

Super locatie in een prachtige omgeving

Afgelopen weekend mogen genieten van dit prachtige pas geopende hotel, Kamers zijn top, een badkamer met regendouce, heerlijk gegeten, maar vooral rust, ruimte en vriendelijkheid. Klim eens de heuvel op achter het hotel en geniet van het uitzicht. De wandeltochten zijn pittig maar mag je eigenlijk niet missen.

• 10ANNET11-04-2012

Fantatische plek

echt een geweldige stek om uit te rusten of de omgeving te ontdekken. aan de voet van de berg met een riviertje voor de deur. prachtige kamers met stijl ingericht, heerlijke bedden. iedere ochtend word je kamer netjes opgeruimd en schoongemaakt. het restaurant serveert met veel stijl heerlijk eten. het personeel doet alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. we komen zeker terug!!

Met oudere kinderen

• 10CeesP11-04-2012

Met één woord: Fantastisch!

Hotel Palac Jugowice is een fantastisch 4 sterren hotel in het plaatsje Jugowice in de streek Neder-Silezië. Verbluffend mooie kamers & een even zo goede service van het personeel. Dit is een Pasen geweest om nooit te vergeten. 's Avonds kan er heerlijk a-la-carte worden gegeten in modern ingerichte restaurant. De kamers worden dagelijks 2 x schoongemaakt door het engels sprekende personeel.

Met jonge kinderen

4 tips over Hotel Pałac Jugowice

• Sylvana , 25-04-2014

De omgeving biedt heel veel bezienswaardigheden. Een aanrader: bezoek het ondergrondse gangenstelstel van het “Riese Project" (geschiedenis WOII).

• CeesP, 11-04-2012

De natuur in Jugowice is erg mooi. Ook bestaat er de mogelijkheid om met fietsen wat verder de streek in te trekken. Bekijk ook eens het stuwmeer in de buurt.

• ANNET, 11-04-2012

in de omgeving zijn veel bezienswaardigheden uit de WOII, concentratie kamp Gross Rosen,grotten van Walim, (gangenstelsel gemaakt door Hilter) , kasteel Kiask, ski mogelijkheden, wandelen, mountainbiken, shoppen in Wroclaw in de vele shoppingmalls

0 vragen over Hotel Pałac Jugowice

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages