Hotel Jelonek

Hotel Jelonek

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Jelonek voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jelonek

Niewłaściwe informacje w opisie

Damian
21-7-2014

Niewłaściwy opis pokoju jednoosobowego. Nie było zestawu kosmetyków, wentylatora, radia, balkonu. To znaczy balkon był (metrowa wypustka z budynku) ale wejście z sąsiedniego pokoju. Goście obok mogą zaglądać przez okno. Dodatkowo miałem nieszczęście iż palili papierosy więc wszystko zaciągało do pokoju. Widok na głośno pracujący wentylator z restauracji. Parking ogólnodostępny ok 300m od hotelu. W pokoju lamperie do połowy ściany, skrzypiące łóżko. Niestety hotel zaliczam do tzw. jednorazowych noclegów. Może inne pokoje są lepsze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jelonek in Jelenia Gora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jelonek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jelonek scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.