Camping Forteca

74 reviews over Camping Forteca in het Nederlands

Super camping

Fam de vries
31-7-2016

Camping forteca super camping.onze eerste indruk was van dit bestaat niet.in onze beleving is polen koud en grijs.maar het heeft ons betoverd polen is prachtig.met zijn wuivende velden en prachtige bergen.de steden zo schoon afval vind je niet op straat.en dan camping forteca zo mooi vriendelijk gezellig.net of dat je met je familie weg bent.mathijs is een fantastische gastheer zo vriendelijk en behulpzaam elke dag een praatje over hoe je dag was.en heb je een probleem dan weet mathijs wel raad.anna is zijn rechte hand erg lief en met zo behulpzaam..wij waren hier met onze dochters van 23 en 17 jaar.ook zei zegen volgend jaar weer.

fantastische camping.

Fam. Zomer
27-7-2016

Eigenlijk moet zou ik een heel negatief verslag moeten typen om het massa toerisme weg te houden,maar dat zou niet eerlijk zijn.

Wat een top camping,Mathijs en Anna doen er werkelijk alles aan om van jong tot oud tevreden te stellen. Camping is mooi,schoon en om 23.00 rustig. Sanitair word de gehele dag schoon gehouden. Eten is werkelijk subliem,en de prijs is goed. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met de waterfietsen en in het meer. in de avond bij de tent of bij de centrale vuurplaats kampvuur maken en de kids worstjes en broodjes bakken,en uiteraard de volwassenen een biertje of wijntje drinken.

Omgeving is schitterend,en goed te doen. Grotere supermarkten zoals Aldi,Lidl,InterMarce en Tesco om 5 minuten van de camping.

Wij komen volgend jaar zeker terug,wat een TOP vakantie hebben wij gehad.

Geweldige ervaring!

eelkovdh
12-7-2016

Het was voor ons de eerste keer op de camping Forteca in Polen.

Wat een geweldige ervaring! Wij werden zeer warm ontvangen door Mathijs, hij wees ons een aantal mooie plekken met uitzicht op het meer en we mochten zelf uit kiezen waar we gingen staan. Nadat we de caravan op zijn plek hadden gezet werden we uitgenodigd voor een drankje en ontvingen we een informatie boekje met veel informatie over het ontstaan vd camping, uitstapjes, tips, etc etc...

We hebben een aantal van de uitstapjes uit het info boekje gedaan.

Stuk voor stuk de moeite waard.

Mathijs heeft ook een hotel in Krakau voor ons geboekt.

Wij zijn eerst naar Auschwitz geweest en daarna door gereden naar Krakau.

een echte aanrader! Een prachtige stad!

In het restaurant op de camping kun je voor een paar centen een goede maaltijd nuttigen.

Het sanitair is niet heel modern maar wel goed schoon.

Mochten wij volgend jaar weer naar Polen op vakantie gaan dan is Forteca de camping waar ik mijn caravan neer zet!

Klasse!

Laurens
24-6-2016

Nette camping. Lekker ongedwongen! De eigenaren zetten zich keihard in om er iets moois van te maken. En dat lukt! Helemaal top. Het eten is het restaurant is prima! Het is aangenaam om in het restaurant te verblijven vooral als de eigenaren aan het musiceren zijn geslagen.

De omgeving is mooi. Hoewel de meeste "attracties" op enige afstand van de camping zijn. Maar als je eenmaal naar Polen bent gegaan dan is dat op zich geen probleem.

Het sanitair is prima maar wat weinig als het hoogseizoen gaat beginnen.

Al met al een prima camping om korter of langer te verblijven!

Prima

Ron vd Berg
3-2-2016

Hele leuke camping waar Mathijs en Anna en hun crew ons prima geholpen hebben.

Lekker no-nonsense, geen bureaucratie. Geen strenge campingregels zolang je niemand tot last bent en niets vernield. Mathijs heeft alles goed onder controle en is 24/7 bezig om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Voor het eten kun je in het restaurant terecht wat beter is dan in de stad. We waren er met 2 kinderen van 15 en 18 die meer dan voldoende aansluiting hadden. Hou je van voetbal? Neem dan "oranje" attributen mee voor de wedstrijd Uchiecow-Nederlandse campinggasten, hilarisch en uiterst vermakelijk. Hele mooie omgeving en op redelijke afstand veel te zien. Meestal staan we maar 1 jaar op een plaats maar hier komen we dit jaar (mede op aandringen van de kids) weer terug.

Henriet van Achteren
19-1-2016

Wil je een gemoedelijke en prachtige camping, ga dan naar forteca (fortetsja). Op deze camping heb je alle faciliteiten en een hele hardwerkende behulpzame campingeigenaar. Hij is Nederlands en wil overal bij helpen. Ook het eten in het restaurant is heerlijk en voor ons Hollanders belangrijk; niet duur. Ook de omgeving is prachtig van natuur tot pitoreske dorpjes maar ook prachtige steden in de buurt. Zeker voor herhaling vatbaar.

fantastisch

drost705
20-10-2015

Voor de 4 e keer op rij geweest, was ik nooit een fan van maar vakantie op Forteca voelt als thuiskomen bij gezellige familie.Legeren ieder jaar in blokhut, sopringen vanuit de hut zo het water in, genieten van het heerlijke eten in het restaurant, hebben lol met Matthijs en Anna en zitten in een prachtig gebied van Polen

top vakantie

fam van der Blom
8-9-2015

Een blokhut gehuurd voor 2 weken op deze top camping.

Niks moet en (bijna) alles mag hier.

Lekker elke avond voor je blokhut fikkie stoken of een drankje op het terras doen.

De kinderen kunnen hier heerlijk ravotten bij/in de vijver.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Geweldig

Annette Keijzer
6-9-2015

Mooie camping met vriendelijke eigenaars en personeel.Goed eten. Je kunt lekker zwemmen in het meertje.Wel veel Nederlandse mede kampeerders.

Een aanrader

super gastvrij

maarten
4-9-2015

voor gezinnen met kinderen helemaal top lekker zwemmen in de zwemvijver en ook nog lekker eten in het restaurant op de camping voor weinig geld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Forteca in Dzierzoniów, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Forteca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.