Camping Forteca

Review geschreven door Peter

Een aanrader!

Peter
24-8-2018

Prachtige en ruim opgezette camping in een mooi gebied in Polen. We mochten onze eigen kampeerplek bepalen waarbij er ruim voldoende keuze was. Restaurant is super met een mooi terras en een kaart met lekkere Poolse gerechten. Ook ideaal op de dag van aankomst of voor vertrek of wanneer je gewoon geen zin hebt om te koken. Personeel is erg vriendelijk en doen alle moeite voor een aangenaam verblijf. Toiletgebouw achter op de camping is wel wat krap met kleine douches. Sanitair wordt prima schoongehouden. Een aanrader.

Er is volop ruimte om een vuurtje te stoken, al kan dit af en toe ook een nadeel zijn. Dat ligt dan niet aan de camping maar meer aan de kampeerders ;-)