Zoveel gastvrijheid nog nooit meegemaakt!

Camping Forteca

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam Knol

Zoveel gastvrijheid nog nooit meegemaakt!

Fam Knol
3-8-2018

Wij kwamen voor de 2e keer op deze camping. Het is een geweldig leuke camping. Zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Mathijs runt de camping met enorm veel plezier en energie.

De keuken is fantastisch, elke dag een extra menu en een ruime keus op de kaart. De bediening is erg vriendelijk. Elke dag verse broodjes te krijgen.

Wij huurden een blokhut aan het meertje. Heerlijke plek om tot rust te komen en af en toe een duik te nemen. Het huisje zag er keurig uit en is van alle gemakken voorzien.

Je kunt je geen betere camping wensen. Alles mag , er komen mensen van alle leeftijden. De jeugd kan zich hier ook goed vermaken.

Sanitair is in drie jaar tijd goed verbeterd. Alles wordt keurig bijgehouden door een aantal vriendelijke jongens, de hele dag door, complimenten!

Veel te zien in de omgeving.

Wij gaan zeker nog een keer terug.