Appartement

9 reviews over Appartement Swiny-Bolkow in het Nederlands

Fantastisch appartement

Gerda van Zeist
22-1-2017

Appartement Swiny in bolkow ....van Joop en Pieta is zeker een aanrader ...het is heel compleet ingericht ..

Het ontbreekt je aan niks ..de ontvangst is hartelijk ..

Zelfs het weer was goed geregeld ,eerst een paar dagen zon toen nog een paar dagen sneeuw...we komen al 10 jaar in bolkow ..en zijn er nog lang niet uitgekeken..

Zomers op de camping ..in de winter gezellig bij Joop en Pieta ..SUPER ...tot de volgende keer ..

Gereisd met partner in december 2016

Geweldig.wat een gastvrije ontvangst

Fam. Wang
26-5-2016

Wij zouden niet weten wat er niet goed aan was.

Joop en Pieta proberen je met vanalles te helpen .Joop rijd door t dorp om je weg wijs te maken met winkels en bakker enz. dan is het begin er al.

Wij zijn naar Praag geweest, hij heeft een hotel geregeld en vertelt hoe je moet reizen met metro en documentatie te over.

Wat een schatten van mensen, wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2016

We komen zeker terug .

Martin
20-2-2016

We hebben het heel fijn gehad bij jullie we zijn gastvrij ontvangen .het is een heel mooi . Schoon .nieuw appartement.

Gereisd met partner in februari 2016

prima om zeker terug te komen

gerda
2-7-2015

We hebben het erg naar onze zin gehad.

Leuke dingen gedaan .te veel om op te noemen. Er is een map aanwezig .met allerlei tips.

Gereisd met partner in januari 2015

geweldige vakantie gehad

mamashan
28-8-2014

Gisteren teruggekomen (helaas) van dit geweldige appartement. Veel bezienswaardigheden gezien, Wroclaw is een mooie stad met een mooie dierentuin die op maandag een familiedag heeft en dan kan je dus voor omgerekend 12,50 euro met zijn 4-en naar de dierentuin. Zwembad in Jelenia Gora, heel mooi, Concentratiekamp Gross Rosen bezocht, zeer indrukwekkend. De eigenaren van het appartement zijn superaardig en hebben een hele map vol met uitstapjes. Iedere dag is er wel een markt in de buurt, kinderen hebben zich uitstekend vermaakt samen met de hond Sam. Camping naastgelegen waar een speeltuintje is en een zwembadje.

We zijn 18 dagen geweest maar nog niet alles gezien dus we komen echt een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

een leuke en gezellige omgeving

yvonne
1-8-2014

Het was er erg gezellig en een goede gastvrijheid. we hebben genoten van de omgeving.

de verhuurders waren aardige en gastvrije mensen..heerlijk gegeten in het dorp. zeker voor herhaling om terug te komen.

Gereisd anders in juli 2014

Aanrader

Peter
24-7-2014

Heel mooi appartement, goed gelegen, zeer gastvrije ontvangst en geweldige verzorging! Diverse bezienswaardigheden goed bereikbaar.

Gereisd anders in juli 2014

prachtig nieuw compleet ingericht appartement

martin en gerda van zeist
17-8-2012

Dit mooie appartement is ingericht met alles wat je nodig hebt, je kan er fijn vertoeven de eigenaren van het huis zijn nederlanders ,en heel hartelijke mensen ,het is op een kwartiertje lopen vanaf het stadje Bolkow ,met winkeltjes en eetgelegenheden ,een pinautomaat en een mooi kasteel en een grote supermarkt,je kan zo de bossen in lopen . de mooie stad Wroclow is op 60 km afstand .

Gereisd met partner in januari 2012

prachtig nieuw compleet ingericht appertement

martin & gerda
17-8-2012

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Swiny-Bolkow in Bolków, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Swiny-Bolkow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.