Camping Pod Lasem

Camping Pod Lasem
9,1

5 tips over Camping Pod Lasem

Susan, 6-4-2014

Meer dan genoeg te doen! In een straal van 50 km rondom de camping, wij hebben nog steeds niet alles gezien :-)

Wroclaw is de grootste stad en iets verder weg, maar ook dit is goed te doen, de wegen zijn uitstekend!

martin en gerda , 17-9-2013

erg mooie omgeving om te wandelen of fietsen

kastelen om te bezoeken ,een dag op de camping blijven ,en er zijn verschillende autogielda ,s dat zijn rommelmarkten waar ze van alles vekopen ,tot auto,s

martin en gerda , 29-7-2013

op de receptie zijn dikke mappen met allerlei uitstapjes .

wij vinden het altijd leuk om naar lubin te gaan ,daar is om een voedbalstadion op zaterdag een hele grote markt ,voeding ,kleding ,auto,s enz. enz..

GRETHA47, 25-8-2012
Ga naar Jelenia Gora, Een mooie kleine stad met veel bezienswaardigheden
Susan, 8-8-2010

Je moet echt naar: De plaatsen: Jawor, Jelenia Gora, Strezgom, Swidnica en Wroclaw.

De kastelen: Bolkow, Swiny en Ksiaz.

Werkkamp Gross Rosen.