Camping Pod Lasem

Camping Pod Lasem
9,1

55 reviews over Camping Pod Lasem in het Nederlands

Super, mooi groen rustig geweldige campinghouder

Mart en Bea
17-6-2018

Robert is een ontzettend fijne hulpvaardige vriendelijke campingeigenaar.

Heel prettig dat hij Nederlands spreekt. Hij heeft ontzettend geholpen toen wij pech met de auto hadden. Het was voor ons zeker geen straf om langer te moeten blijven. 1minpuntje, ver lopen naar de WC.

heerlijke camping

Bert en Reiny
29-10-2017

Een heerlijk rustige camping, mooi gelegen ,mooi en schoon sanitair en niet te vergeten een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.Wij komen hier al een aantal jaren en we zien het telkens weer als thuiskomen.

Top camping!

Jeanette, François, Hervé en Thibaut
16-8-2017

Afgelopen zomer zijn we naar Pod Lasem op vakantie geweest en we hebben een top vakantie gehad! Niet in de laatste plaats omdat Robert (de eigenaar) Nederlands spreekt en alles voor je probeert te regelen. Op de camping is een mooi zwembad, er is een (overdekte) stookplaats waar je kunt barbecueën. Je kunt met je eigen tent komen maar je kunt ook een (sta-) caravan huren. De douches zijn super schoon (zonder muntjes en met wc papier). In de omgeving kun je rijden met quads of een jeep. Je kunt paintballen, zweefvliegen, rodelen raften. Maar er zijn ook mooie kastelen en schitterende wandelroutes . Kortom een perfecte vakantiebestemming.

Nette gezellige camping, prima sanitair

Fam Neelis
7-8-2017

We kwamen hier toevallig terecht, werden ook voor 1 nacht hartelijk ontvangen. Tot onze verrassing werd er nederlands gesproken. De plekken zijn ruim, het sanitair was super met heerlijke douche. Campingbeheerder heeft info in map over de omgeving. We komen vast nog eens terug.

Al 10 jaar en nog steeds fantastisch.

Martin en Gerda
6-8-2017

Camping Pod Lasem is een heerlijke rustige plek om vakantie te houden .

Prachtig gelegen ...ruime plaatsen..schoon sanitair .

Geen disco maar wel een zwembad om af te koelen .

De eigenaar spreekt Nederlands.

Ruime plaatsen en veel keus, wil je op de heuvel staan met mooi uitzicht of wil je knus tussen de bomen staan.

Bij aankomst krijg je een boek met mogelijke uitjes in de omgeving.

De eigenaar wil alles voor je doen.

Wat ik wel een nadeel vond, was dat de receptie niet altijd bemand was.

Je kon broodjes bestellen.

Het sanitair was schoon. De douche was afgesloten met 2 douchegordijnen.

De camping is erg goedkoop.

Heerlijke camping met een perfecte gastheer.

Daan en Wilge Draaijer
17-7-2017

Prima camping met schoon sanitair en hulpvaardig en gastvrije camping echtpaar.

Mooie map met verschillende uitstapjes en eethuisjes.

Langer dan een week een heerlijke fles zelf gebottelde vruchtenwijn aangeboden en pot honig, erg attent.

Oude reviews (archief)

Keuze uit 3 verschillende veldjes waarvan 2 met prachtig uitzicht. Centrale ligging voor uitstapjes. Bolkow niet heel erg bijzonder maar er zit 1 prima restaurant met terras.

Jammer

Peter V.
13-9-2016

Deze camping uit gekozen, mede door de beoordeling op zoover.

De camping ligt op een mooie plek.

Afstanden om iets te ondernemen of boodschappen te doen, zijn niet echt in de buurt.

Bij de reacties zie, ik veel staan schoon sanitair, wij hadden een andere ervaring, bij ons verblijf hing een penetrante urine geur in het sanitiar.

Aan het eind van ons verblijf kregen we een onduidelijke factuur, die uiteindelijk een stuk hoger was.

Geweldige camping

Jesper
5-9-2016

Geweldige ervaring. Mooie en schone camping. Eigenaar spreekt Nederlands en is zeer vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving erg veel te doen en de eigenaar heeft ook een hoop tips. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pod Lasem in Bolków, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pod Lasem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pod Lasem scoort een 9.07 uit 10 op basis van 78 reviews.