Camping Pod Lasem

Tonen op kaart

89 reviews over Camping Pod Lasem

• 2019
    9Theo10-08-2019

Superfijne camping in een rustige omgeving

Camping van Nederlands sprekende Pool die het uitstekend voor elkaar heeft. Mooie standplaatsen, uitstekend sanitair, WiFi over het algemeen goed. Lekker zwembad. ’s-Morgens de bakker op de camping. Supermarkt ca. 2 km. Lekker en goedkoop eten bij restaurant Zacisze in Bolkow. In de directe omgeving is het mooi maar wel erg rustig. Stadjes waar wat meer activiteit is liggen op korte rijafstand.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Kathleen - Elewijt06-08-2019

Fantastisch!

Mooie camping verdeeld over 3 terreinen. Bij aankomst , we hadden niet op voorhand gebeld of gereserveerd, mochten we van eigenaar Robert ons eigen plekje kiezen. Wij kozen voor de zeer ruime plaats 15 op terrein 3, met een fantastisch uitzicht. We waren oorspronkelijk van plan om 3 nachten te blijven maar het zijn er 6 geworden. Sanitair is sober maar zeker in orde, voorzien van warme douches en wordt dagelijks gepoetst. Tenslotte is het maar zo proper zoals je het zelf achterlaat! Deze camping is een echte aanrader, zeker om even tot rust te komen en te genieten van de omgeving. Wij hebben ervan genoten!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Maaike29-07-2019

Top!!

Superfijne camping. Ruime plaatsen met mooi uitzicht (veld 3). Heerlijk zwembad, zeer schoon sanitair en campingeigenaar Robert (spreekt nederlands) is een uitstekende gastheer. Je ontvangt bij aankomst een map met informatie over de omgeving. Tip: ga eens eten bij Villa Greta!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Erna Gerrits27-07-2019

Topcamping!

Wat is dit een fijne camping! De eigenaar Robert is super vriendelijk en spreekt uitstekend Nederlands. De camping bestaat uit verschillende veldjes en ruime plekken. De omgeving is prachtig, ook voor racefiets. Verder zijn Wroclaw, de gekleurde meren en het reuzengebergte aanraders in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Jasper Geurts05-09-2018

Geweldig, hier hopen wij nog eens terug te komen!

Gastvrije en vriendelijke (goed Nederlands sprekende) eigenaar, bij aankomst kregen we een map in ons beheer waarin allerlei info. m.b.t. omgeving staat. uiteenlopend van basis info. over Polen tot bezienswaardigheden in de omgeving. Schitterende camping opgedeeld in verschillende velden. Voorzien van schoon en tamelijk nieuw sanitair. 2 (kleinere) Schone zwembaden en goede Wi-Fi ontvangst. Mogelijkheid tot het maken van een kampvuur of het bakken van je eigen pizza. Eigenlijk niets op aan te merken, een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Carla Vogel- van Cleeff02-09-2018

Super leuke camping voor jong en oud.

Een prachtig gelegen camping met verschillende velden. Wij hadden een geweldige plek met schaduw, wat heel prettig was met het warme weer. Andere velden hebben weer meer uitzicht. Nederlands sprekende eigenaar met hart voor zijn zaak en zeer behulpzaam. Rustig gelegen. Sanitaire voorzieningen waren voldoende en zeer schoon.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Gerda van Zeist08-08-2018

Fantastische camping

Hele fijne camping ...wij komen hier al 12 jaar ..Grote plekken ...2 zwembaden ..schoon sanitair ...voldoende in de ingeving te doen....eigenaar spreekt Nederlands....is heel vriendelijk en behulpzaam.. 2 prachtige pizzaovens waar je zelf pizzas in kan bakken.. dus in 2 woorden...Fantastische camping ...

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Nadine29-07-2018

Helemaal zen 😊

Wat een heerlijk verblijf op deze camping. Rustige, behulpzame en vriendelijke eigenaar die hart voor de zaak heeft. Vooraf gebeld en een voorkeur doorgegevenen hiermee kon en werd rekening gehouden, yes lekker in de hangmat kunnen hangen! Op veld 1 gestaan mooi groen en rustig. Het toiletgebouw leek op het eerste oog wat klein, maar geen enkele keer hoeven wachten op een vrije douche. Water was altijd warm. Soms moest je met afwassen wel even op je beurt wachten (maar waar niet), tijdens onsverblijf werd er een plank opgehangen en een extra wastafel bijgemaakt. Hier wordt aan de weg getimmerd! 'S Morgens vroeg komt er een bakkertje naar de camping toe met vers brood en die doet een poging je Pools te leren. Mooie maar rustige omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Mart en Bea17-06-2018

Super, mooi groen rustig geweldige campinghouder

Robert is een ontzettend fijne hulpvaardige vriendelijke campingeigenaar. Heel prettig dat hij Nederlands spreekt. Hij heeft ontzettend geholpen toen wij pech met de auto hadden. Het was voor ons zeker geen straf om langer te moeten blijven. 1minpuntje, ver lopen naar de WC.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Bert en Reiny29-10-2017

heerlijke camping

Een heerlijk rustige camping, mooi gelegen ,mooi en schoon sanitair en niet te vergeten een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.Wij komen hier al een aantal jaren en we zien het telkens weer als thuiskomen.

Gereisd met partner in augustus 2017

5 tips over Camping Pod Lasem

• Susan, 06-04-2014

Meer dan genoeg te doen! In een straal van 50 km rondom de camping, wij hebben nog steeds niet alles gezien :-) Wroclaw is de grootste stad en iets verder weg, maar ook dit is goed te doen, de wegen zijn uitstekend!

• martin en gerda , 17-09-2013

erg mooie omgeving om te wandelen of fietsen kastelen om te bezoeken ,een dag op de camping blijven ,en er zijn verschillende autogielda ,s dat zijn rommelmarkten waar ze van alles vekopen ,tot auto,s

• martin en gerda , 29-07-2013

op de receptie zijn dikke mappen met allerlei uitstapjes . wij vinden het altijd leuk om naar lubin te gaan ,daar is om een voedbalstadion op zaterdag een hele grote markt ,voeding ,kleding ,auto,s enz. enz..

1 vraag over Camping Pod Lasem

• Anita Remmerswaal, 26-05-2016

zwemwater

Is er in de buurt een meer of iets om te zwemmen? liefst op fietsafstand

Huiskamp, 28-08-2016

Pod Lasem heeft op het terrein een zwembad staan en een visvijver waar ook in gezwommen mag worden ;) en er werd gezegd dat er komend jaar een groot zwembad word gerealiseerd...

Camping Pod Lasem info

• Aantal sterrensterstersterster