Camping Pod Lasem

81 reviews over Camping Pod Lasem in het Nederlands

Fantastische camping

Gerda van Zeist
8-8-2018

Hele fijne camping ...wij komen hier al 12 jaar ..Grote plekken ...2 zwembaden ..schoon sanitair ...voldoende in de ingeving te doen....eigenaar spreekt Nederlands....is heel vriendelijk en behulpzaam.. 2 prachtige pizzaovens waar je zelf pizzas in kan bakken.. dus in 2 woorden...Fantastische camping ...

Helemaal zen 😊

Nadine
29-7-2018

Wat een heerlijk verblijf op deze camping. Rustige, behulpzame en vriendelijke eigenaar die hart voor de zaak heeft. Vooraf gebeld en een voorkeur doorgegevenen hiermee kon en werd rekening gehouden, yes lekker in de hangmat kunnen hangen! Op veld 1 gestaan mooi groen en rustig.

Het toiletgebouw leek op het eerste oog wat klein, maar geen enkele keer hoeven wachten op een vrije douche. Water was altijd warm.

Soms moest je met afwassen wel even op je beurt wachten (maar waar niet), tijdens onsverblijf werd er een plank opgehangen en een extra wastafel bijgemaakt. Hier wordt aan de weg getimmerd!

'S Morgens vroeg komt er een bakkertje naar de camping toe met vers brood en die doet een poging je Pools te leren.

Mooie maar rustige omgeving.

Piękny, zaciszny kemping

-zadbany kemping

-obsługa

na -:

właściwie nic

Super, mooi groen rustig geweldige campinghouder

Mart en Bea
17-6-2018

Robert is een ontzettend fijne hulpvaardige vriendelijke campingeigenaar.

Heel prettig dat hij Nederlands spreekt. Hij heeft ontzettend geholpen toen wij pech met de auto hadden. Het was voor ons zeker geen straf om langer te moeten blijven. 1minpuntje, ver lopen naar de WC.

heerlijke camping

Bert en Reiny
29-10-2017

Een heerlijk rustige camping, mooi gelegen ,mooi en schoon sanitair en niet te vergeten een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.Wij komen hier al een aantal jaren en we zien het telkens weer als thuiskomen.

Top camping!

Jeanette, François, Hervé en Thibaut
16-8-2017

Afgelopen zomer zijn we naar Pod Lasem op vakantie geweest en we hebben een top vakantie gehad! Niet in de laatste plaats omdat Robert (de eigenaar) Nederlands spreekt en alles voor je probeert te regelen. Op de camping is een mooi zwembad, er is een (overdekte) stookplaats waar je kunt barbecueën. Je kunt met je eigen tent komen maar je kunt ook een (sta-) caravan huren. De douches zijn super schoon (zonder muntjes en met wc papier). In de omgeving kun je rijden met quads of een jeep. Je kunt paintballen, zweefvliegen, rodelen raften. Maar er zijn ook mooie kastelen en schitterende wandelroutes . Kortom een perfecte vakantiebestemming.

Cisza, spokój, międzynarodowe towarzystwo (głównie Holendrzy). Sanitariaty utrzymane we wzorowym porządku. Przesympatyczny właściciel troszczący się o wygodę i zadowolenie każdego turysty. Atrakcją miejsca są też całkiem duże baseny (nie tylko dla dzieci). Gorąco polecam ten camping.

Nette gezellige camping, prima sanitair

Fam Neelis
7-8-2017

We kwamen hier toevallig terecht, werden ook voor 1 nacht hartelijk ontvangen. Tot onze verrassing werd er nederlands gesproken. De plekken zijn ruim, het sanitair was super met heerlijke douche. Campingbeheerder heeft info in map over de omgeving. We komen vast nog eens terug.

Al 10 jaar en nog steeds fantastisch.

Martin en Gerda
6-8-2017

Camping Pod Lasem is een heerlijke rustige plek om vakantie te houden .

Prachtig gelegen ...ruime plaatsen..schoon sanitair .

Geen disco maar wel een zwembad om af te koelen .

De eigenaar spreekt Nederlands.

Ruime plaatsen en veel keus, wil je op de heuvel staan met mooi uitzicht of wil je knus tussen de bomen staan.

Bij aankomst krijg je een boek met mogelijke uitjes in de omgeving.

De eigenaar wil alles voor je doen.

Wat ik wel een nadeel vond, was dat de receptie niet altijd bemand was.

Je kon broodjes bestellen.

Het sanitair was schoon. De douche was afgesloten met 2 douchegordijnen.

De camping is erg goedkoop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pod Lasem in Bolków, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pod Lasem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pod Lasem scoort een 9.03 uit 10 op basis van 81 reviews.