Bolków

We hebben een aantal aanbieders voor Bolków voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bolków voor je op een rij gezet:

Reviews over Bolków

Geweldig, hier hopen wij nog eens terug te komen!

Jasper Geurts,
    5-9-2018

Gastvrije en vriendelijke (goed Nederlands sprekende) eigenaar, bij aankomst kregen we een map in ons beheer waarin allerlei info. m.b.t. omgeving staat. uiteenlopend van basis info. over Polen tot bezienswaardigheden in de omgeving. Schitterende camping opgedeeld in verschillende velden. Voorzien van schoon en tamelijk nieuw sanitair. 2 (kleinere) Schone zwembaden en goede Wi-Fi ontvangst. Mogelijkheid tot het maken van een kampvuur of het bakken van je eigen pizza.

Eigenlijk niets op aan te merken, een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Super leuke camping voor jong en oud.

Carla Vogel- van Cleeff,
    2-9-2018

Een prachtig gelegen camping met verschillende velden. Wij hadden een geweldige plek met schaduw, wat heel prettig was met het warme weer. Andere velden hebben weer meer uitzicht. Nederlands sprekende eigenaar met hart voor zijn zaak en zeer behulpzaam. Rustig gelegen. Sanitaire voorzieningen waren voldoende en zeer schoon.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische camping

Gerda van Zeist,
    8-8-2018

Hele fijne camping ...wij komen hier al 12 jaar ..Grote plekken ...2 zwembaden ..schoon sanitair ...voldoende in de ingeving te doen....eigenaar spreekt Nederlands....is heel vriendelijk en behulpzaam.. 2 prachtige pizzaovens waar je zelf pizzas in kan bakken.. dus in 2 woorden...Fantastische camping ...

Gereisd met partner in augustus 2018

Helemaal zen 😊

Nadine,
    29-7-2018

Wat een heerlijk verblijf op deze camping. Rustige, behulpzame en vriendelijke eigenaar die hart voor de zaak heeft. Vooraf gebeld en een voorkeur doorgegevenen hiermee kon en werd rekening gehouden, yes lekker in de hangmat kunnen hangen! Op veld 1 gestaan mooi groen en rustig.

Het toiletgebouw leek op het eerste oog wat klein, maar geen enkele keer hoeven wachten op een vrije douche. Water was altijd warm.

Soms moest je met afwassen wel even op je beurt wachten (maar waar niet), tijdens onsverblijf werd er een plank opgehangen en een extra wastafel bijgemaakt. Hier wordt aan de weg getimmerd!

'S Morgens vroeg komt er een bakkertje naar de camping toe met vers brood en die doet een poging je Pools te leren.

Mooie maar rustige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2018

Super, mooi groen rustig geweldige campinghouder

Mart en Bea,
    17-6-2018

Robert is een ontzettend fijne hulpvaardige vriendelijke campingeigenaar.

Heel prettig dat hij Nederlands spreekt. Hij heeft ontzettend geholpen toen wij pech met de auto hadden. Het was voor ons zeker geen straf om langer te moeten blijven. 1minpuntje, ver lopen naar de WC.

Gereisd met partner in mei 2018
Bolków scoort een 8 uit 10, op basis van 23 reviews