Trujillo

8.2Fantastisch

Reviews over Trujillo

• 7peter17-03-2013

Lekker eten

Vanaf 7 uur pm kan je terecht in "El cellar de Clair" . Een intiem, knus en gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. In Peru weet men over het algemeen wat lekker eten is, maar dit restaurant is echt een topper. In het centrum van Trujillo: op de hoek van Gamara en Indepedencia !!

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Bart04-11-2010

Tempels tempels en nog eens tempels! wow!

Trujillo is een mooie stad met een gigantisch monument op het stadsplein! De kerk staat centraal aan het plein, evenals hotel Libertador, een heerlijk hotel! In de stad zelf is niet veel te beleven.

De meeste mensen bezoeken deze stad vooral om de vele omliggende tempels te bezoeken! Vooral ChanChan is supermooi, maar Huaca del Sol y de la Luna en Huaca Dragon zijn ook zeker een bezoek waard!

Vanaf Trujillo is het ieen klein ritje naar Huanchaco waar je de rietbootjes kunt bekijken en goed kunt eten!! (zeedieren)

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in december 2006

• 9verstaen annemie21-03-2008

Je hebt Peru niet gezien als je niet naar het N trekt. Trujillo is een ware verademing na een stad als Lima. De mensen zijn er buitengewoon vriendelijk en attent. De hotels zijn er verzorgd en het eten een ware verrassing. Hier kan je de echte Peruaanse bevolking leren kennen. Een aanrader voor elkeen die een boeiende confrontatie aandurft.

• 10Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2007

• 6Nicole23-02-2006

De eigenaar van ons hostel was tevens gids. Hij heeft ons in één dag drie tempels laten zien en ons overladen met informatie. Vooral de tempel van de zon was prachtig! Voor mij rijst nog altijd de vraag hoe die mensen dat gedaan hebben...

Gereisd met partner in oktober 2004

• 8Martin27-07-2004

strand is vlakbij namelijk in Huanchaco en is bijzonder goed vertoefen

• 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd in juli 2004

• 10traveladdict29-06-2004

De heksenmarkt is een must!

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn