Hotel Totorani Inn

Kleine hotelsWeer vandaag18°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Totorani Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Totorani Inn in het Nederlands

Erg vriendelijk personeel

Ronald Flint
30-3-2010

De eigenaar en zijn zus zijn erg behulpzaam, en willen alle voor je regelen.

De kamers zijn op 3 verdiepingen en zijn erg ruim.

Een groot bed, en een verwarming (er lekker).

Ze hebben een douche die is echt beter dan die bij mij thuis, lekker hard en erg warm

Er is geen lift, dus als je met je koffers naar de 3e verdieping moet, dan merk je goed dat je op 3860 meter zit!!

Er is een normaal goed ontbijt, en je kan heel de dag door gratis fruit en (coca) thee drinken, deze schijnt te werken tegen hoogte ziekte.

Wij zijn hier 2x geweest en de 2e keer was het hotel vol, en mochten we aan de overkant bij een kennis (ook een hotel) slapen de kwaliteit was gelijk.

Een leuk bijkomstig detail. als je reserveert word je opgehaald en afgezet met de taxi bij het bus station, erg netjes

Ook hebben ze gebeld met meerdere hotels in Copacabana (Bolivia) om te reserveren, en dat kosteloos.

Echt een aanrader

Een echte aanrader voor iedereen.

Ronald Flint
31-3-2009

Wij boekten deze accomodatie vanuit de lonely planet.

Het ligt net iets buiten het centrum, maar binnen 5 minuten lopen ben je er middenin.

De gastvrouw, en gastheer waren zeer gast vrij.

Wij werden (onverwacht) opgehaald vanaf het busstation, en werden gastvrij ontvangen.

Gratis (coca)thee, en fruit de hele dag door.

En ze regelde kostloos verschillende hotels voor ons zelfs in bolivia.

Ook uitjes in de buurt regelen ze makkelijk, goedkoop en betrouwbaar voor je.

De kamer is goed, met een mooi groot bed.

Goede douche (was in Bolivia en Peru, niet altijd aanwezig is) met een harde en warme straal.

Ook is er een verwarming op de kamer aanwezig (is wel nodig op 3800 m in Juli/augustus)

Gratis internet maakt het verhaal af.

al met al een aan te raden accomodatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Totorani Inn in Puno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Totorani Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.