Lodge Inkaterra Hacienda Concepcion

Lodge Inkaterra Hacienda Concepcion

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag32°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Inkaterra Hacienda Concepcion voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Inkaterra Hacienda Concepcion in het Nederlands

Wauw!

Astrid
15-7-2014

Helemaal geweldig. Onze cabana lag direct aan het water (er zijn er maar drie die zo mooi liggen) en half liggend op je bank ben je alleen maar aan het genieten van alle geluiden en het uitzicht. Als je aankomt in Puerto Maldonado wordt je opgehaald door iemand van de lodge en ga je naar het kantoor om in te checken. Daar is ook een vlindertuin die je kan bekijken. Daarna vertrek je met een boot naar de lodge. Erg groot pluspunt is dat de koffers mee mogen (laat die dan wel zoveel mogelijk gesloten vanwege het vochtige klimaat). Inkaterra heeft privé grond, waarop onder andere de Canopy Walkway is. Op ruim 25 meter boven de grond loop je over 6 bruggen. Er is een uitgebreid excursie programma dat afhankelijk is van het aantal nachten dat je er verblijft. Het restaurant ziet er gezellig uit, het eten is redelijk van kwaliteit. Ik zeg: Doen!

Gereisd Met partner in juni 2014

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Inkaterra Hacienda Concepcion in Puerto Maldonado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Inkaterra Hacienda Concepcion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.